Povinné ručení, které se zaměřuje na charakteristiku řidiče

7 komentářů

v
2. června • 16:17

:-))Cíl je jasný-platit a hlavně nebouratB-]

Lukáš
2. června • 8:54

Článek uvádíte informací o novém havarijním pojištění a pak se celou dobu motáte kolem povinného ručení. Takže čeho se teda ten nový produkt týká???
Segmentace podle výkonu, místa bydliště a bezškodního průběhu se úpně normálně používá i teď. Navíc v povinném ručení takové rozdíly v pojistném mezi malými a velkými auty nejsou (neplatí se z něj škoda na vlastním autě, ale na tom, do kterého nabourám), ty rozdíly se projeví právě až v havarijním pojištění. Jestli jsem dobrý řidič bez nehod nemá žádný vliv na to, jestli mi auto neukradou nebo neodřou na parkovišti...

Blady
2. června • 8:46

Dneska ty bonusy (popř. malusy) vůbec nefungují, dám příklad: Před 2 rokama jsem si koupil auto, jdu k makléřům a dostanu na Povinný ručení plnej bonus a na Havarijko 48 měsíční- a to vše bez toho abych měl vyjetý jakýkoliv bonusy, bylo to první auto, ani motorku jsem neměl-prosté nic. Ta konkurence v tom povinným je tak veliká, že aby vás ulovili dávají plný bonusy i bez doložení atd. Takže tohle je jen další snaha nalákat klienty-pojistný bude velmi podobný těm, který si vyjednáte u jinejch pojišťoven.

Vana666
2. června • 7:17

Už by si redaktoři mohli udělat jasno v tom, že vozidlo nepojišťuje jeho řidič ale majitel. Majitel je jeden, řidičů se ve vozidle může střídat libovolně mnoho a pojišťovna se o tom vůbec nedozví.

Petr
2. června • 7:22

A pak je tu i opačný problém. Někomu půjčím auto, způsobí škodní událost a o nastřádaný bonus za x let přijdu já.

lamka
2. června • 17:36

A nebo naopak, leta jezdis s cizim autem bez nehody, pak si koupis svoje a dostanes plnou cenu, protoze podle historie se nic nedozvi.

Blekota
2. června • 6:30

Ono stejně dřív, nebo později to dělení dle věku a pohlaví zathrnou. Konec konců.. EU to brzo zařídí...

Doporučujeme

Články odjinud