Potvrzeno: Příští Porsche 911 bude plug-in hybrid a zůstane mu šestiválec

Nová generace Porsche 911 nedorazí dříve než v roce 2020. Největším problémem je prostor, do kterého lze vměstnat složité hybridní ústrojí.

Čistý elektromobil z ikonického Porsche 911 nebude. Místo toho vznikne produkční verze elektrického konceptu Porsche Mission E a model 911 přejde na plug-in hybridní sestavu. Navíc legendárnímu sportovnímu autu zůstane plochý šestiválec. 

Nová generace Porsche 911 nedorazí dříve než v roce 2020. Do té doby si současná 911 bude muset vystačit s novou generací přeplňovaných třílitrových šestiválců. Pokud jde o připravovaný plug-in hybrid, tam se ještě Porsche neodvažuje ani naznačit uspořádání motoru a pohonu.

Testy | Kupé | Sportovní auta | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Největším problémem Porsche 911 je prostor, do kterého lze vměstnat složité hybridní ústrojí, tedy elektromotory a akumulátory. To magazínu Car & Driver potvrdil i šéf vývoje silničního programu 911 Erhard Mössle. Plně elektrická varianta 911 není na pořadu dne. Možná vznikne prototyp, ale do výroby se s ní vůbec nepočítá.

Je možné, že plug-in hybridní varianta zůstane vyhrazena pro modely s pohonem všech kol (Carrera 4 a Targa 4), kdy přední kola bude roztáčet právě elektromotor a zadní nápravu bude nadále pohánět klasický spalovací motor. Ve hře je ale i jednodušší řešení s tzv. mild-hybridem pro Carreru s pohonem jedné nápravy, kdy bude elektromotor sloužit pouze jako asistence spalovací jednotce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek