Potvrzeno: Příští Porsche 911 bude plug-in hybrid a zůstane mu šestiválec

Nová generace Porsche 911 nedorazí dříve než v roce 2020. Největším problémem je prostor, do kterého lze vměstnat složité hybridní ústrojí.

Čistý elektromobil z ikonického Porsche 911 nebude. Místo toho vznikne produkční verze elektrického konceptu Porsche Mission E a model 911 přejde na plug-in hybridní sestavu. Navíc legendárnímu sportovnímu autu zůstane plochý šestiválec. 

Nová generace Porsche 911 nedorazí dříve než v roce 2020. Do té doby si současná 911 bude muset vystačit s novou generací přeplňovaných třílitrových šestiválců. Pokud jde o připravovaný plug-in hybrid, tam se ještě Porsche neodvažuje ani naznačit uspořádání motoru a pohonu.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Největším problémem Porsche 911 je prostor, do kterého lze vměstnat složité hybridní ústrojí, tedy elektromotory a akumulátory. To magazínu Car & Driver potvrdil i šéf vývoje silničního programu 911 Erhard Mössle. Plně elektrická varianta 911 není na pořadu dne. Možná vznikne prototyp, ale do výroby se s ní vůbec nepočítá.

Je možné, že plug-in hybridní varianta zůstane vyhrazena pro modely s pohonem všech kol (Carrera 4 a Targa 4), kdy přední kola bude roztáčet právě elektromotor a zadní nápravu bude nadále pohánět klasický spalovací motor. Ve hře je ale i jednodušší řešení s tzv. mild-hybridem pro Carreru s pohonem jedné nápravy, kdy bude elektromotor sloužit pouze jako asistence spalovací jednotce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků