Potvrzeno: příští Ferrari Enzo dostane turbomotor

18 komentářů

jj
11. května • 11:47

Co je to za slint, že se neví co by se stalo s kompozitní karosérií v případě havárie? Vždyť snad musí jejich auto projít homologací a i kdyby neprošlo tak mají takových zkušeností z F1, že si minimálně mohou dovolit nějaký odhad

Moah
11. května • 12:54

nevi se ktere casti vymenit, defektoskopie kompozitu neni na takove urovni jak u hliniku.... tedy neni to slint

jj
11. května • 22:45

Ok, já to z textu pochopil jako že autor podceňuje pevnost kompozitu... Jestli je to takhle tak to jo.

realita bez maskovani
11. května • 7:33

a v cem je problem? nejferrarovejsi z ferrari F40 nekomu vadila? naopak brutalni nastroj a takove by mely byt top modely.

lunochod
11. května • 8:05

V článku to nebylo, ale bude to diesel ...

realita bez maskovani
11. května • 8:17

a cemu to vadi?

lunochod
11. května • 20:14

Ničemu. Neřekl jsem, že to něčemu vadí

Brouk
11. května • 15:11

Estetice. To by si zacali vsichni TDI tuneri lepit na predni masku znak Ferrari.

realita bez maskovani
11. května • 16:59

a opet, cemu to vadi? mate v tom akcie a bojite se ztraty hodnoty? nebo jste kupcema v pripade, ze tam daji dizl, tak vam to pocitove degraduje to co jste si koupil? nebo to resite za nekoho jineho, tedy za ty, co si to kupuji?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
11. května • 21:02

:-D ty zase dneska perlíš. Člověk tady napíše svůj názor a ty ho hned sjedeš jak malýho Jardu. Dokážeš přijmout fakt, že to někomu, ať už z jakýhokoliv důvodu, může vadit? Já s tím třeba problém nemám.

realita bez maskovani
11. května • 21:32

clovece ja to beru a nechavam ho mit svuj nazor, jenom se proste nestacim divit, co nekteri resi. to je jakoby resil, ze v rusku v zapadle vesnicce si nekdo postavil misto mistne povoleneho dreveneho plotu plot betonovy. proste proc to resi?

Shimi
11. května • 21:40

To je trošku blbý příklad, nemyslíš? Jsme na automobilovým serveru, kde jsou automobiloví nadšenci a fandové motorsportu. Problém Ferrari je tudíž relevantní. Dřevěný ploty v rusku sem fakt nepleť.

realita bez maskovani
11. května • 21:49

jako proc nekoho trapi neco, co se ho netyka? to nechapu. jako cemu to vadi, ze by tam byl dizl? proc by tam nemohl byt? protoze tomu tak nebylo uplynulych 60 let? dyt aby tradice vznikla musi byt bod nula od ktere se zacne. kdysi byla para a taky prisel bod jedna kdy prisel spalovaci motor. to meli delat parni vozidla doted, protoze tomu tak kdysi bylo?

Brouk
11. května • 22:07

Covece Radku, ja to myslel ironicky. I ten borec co napsal o tom dizlu to taky urcite myslel ironicky. Ty zas dneska nemas svuj den, mozna ses nepohodl v praci. Dej si 2 dcl cerveneho a relaxuj...

Shimi
11. května • 22:45

OT: Zdareeeec Brouku. Ty tajnůstkáři jeden. Ses ani nepochlapil, žes pořídil 3.3 V6 !!!! Minulý týden ve čtvrtek jsem byl s Richardem na pivku a vypadlo to z něho. Já na něj koukal jak z jara. To už je jiný svezení, co? B-]

Brouk
11. května • 23:19

ha ha, skrivisda moc chlastal. Jeste ho nemam, ale budu mit. nejspis tento tyden. Neboj, to vis ze bych ti dal hned vedet. Brouk

realita bez maskovani
11. května • 22:39

?

Shimi
11. května • 22:07

Ku*ňa ty si dneska totálně odporuješ. Vedle u Fluence na téma liftback píšeš něco o mýtusech, o tom, že dlouhé desetiletí byl tenhle typ karosérie značen jako hatchback a že lift se začal používat nedávno. A na druhou stranu tady píšeš o bodu nula a následně o bodu jedna = pokrok. Tak si ku*ňa vyber. Jednou ti vadí, že se něco logicky přejmenuje, páč jsme k tomu časem = pokrokem došli a podruhé ti to najednou nevadí. Tohle mě dneska fakt hlava nebere, sorry.

Doporučujeme

Články odjinud