A je to oficiální, šéf značky Ferrari Amedeo Felisa v rozhovoru pro britský magazín Autocar uvedl, že další generace vrcholného modelu Enzo bude poháněna motorem s přeplňováním. Současná generace je přitom osazena atmosféricky plněným vidlicovým dvanáctiválcem s objemem rovných 6 l. Příznivci atmosférického plnění si tak mohou ze svého seznamu odškrtnout další modlu, a to zřejmě nejen v případě modelu Enzo - dvanáctiválcový motor Ferrari zjevně míří do záhuby jako celek.
Na podrobnosti byl Felisa skoupý, nicméně alespoň popřel, že by u Ferrari nyní vyvíjeli šestiválec. Místo toho se prý soustředí na vývoj osmi a desetiválcových jednotek, jejichž vlastnosti má vylepšovat kombinace s elektromotorem. Felisa zároveň oznámil, že na rozdíl od McLarenu nebo BMW nehodlají nijak významně rozšiřovat použití kompozitních materiálů, ale nové Enzo, jež se má představit v roce 2012, jimi bude našlapáno, neboť se příliš nepočítá s jeho provozem na běžných silnicích. „Nyní v podstatě nikdo neví, co se stane, kdyby auto s kompozitní strukturou karoserie havarovalo,“ konstatoval Felisa.
Ferrari Enzo v provedení FXX