Brzy se dočkáme odhalení faceliftu pro Porsche 911 GT3 a GT3 RS. Design se nebude příliš lišit, spíše očekávejte podobné změny detailů, jakých se dočkala běžná řada modelu Porsche 911. Ovšem ta v rámci faceliftu poprvé v historii dostala přeplňovaný motor. Nic takové se pro GT3 nechystá.
Naopak, přijde jedna poměrně zásadní změna. Ta snad konečně umlčí všechny ty odpůrce a puristy, kteří nemohli vystát 911 GT3 pouze s automatickou převodovkou PDK. Ano, po faceliftu se bude prodávat Porsche 911 GT3 také s klasickým manuálem. Prozrazují to špionážní fotografie a dostupné informace z automobilky.
Manuál bude prakticky shodný s tím, který má speciální Porsche 911 R. Teď je otázka, co prodej manuální GT3 udělá s cenami právě 911 R, které vyletěly do extrémních výšin. Na druhou stranu 911 R je limitovaná edice a GT3 jinak zaměřené auto.
Kdo jezdí na okruh a nahání sekundy a desetinky, ten asi více ocení rychlost a přesnost převodovky PDK, protože v té rychlosti se toho za volantem GT3 děje tolik, že průměrný šofér těžko bude s manuálem rychlejší a spolehlivější, pokud jde například o konzistenci v dosahovaných časech na kolo.
Jenže někdo chce manuál z principu samotného, takže se dá tlak ze strany fanoušků a potenciálních zákazníků pochopit. Pokud jde o motor, atmosférický plochý šestiválec 3,8 l zůstane, ale pravděpodobně mírně posílí z původních 349 kW (475 koní) a 440 Nm. Maximální otáčky tohoto motoru atakují hranici 8500 ot./min.