Potvrzeno: Nissan GT-R 2011 zrychlí na stovku za tři sekundy

17 komentářů

pp
3. prosince • 22:32

pre mna nech aj za sekundu...kokotina..B-]

sss
2. prosince • 9:32

v tom hraje moc velkou roli technika rozjezdu, směs pneumatik, povrch vozovky, okolní teplota a hlavně poskládání převodovky.

Mitch
2. prosince • 10:58

No prvni kousky GT-R meli 100ku za 3,5 sek., launch kontrol se rozjizdel na 5.000 otacek, ale prevodovky po "par" rozjezdech odchazeli, pak otacky snizili na 3.000 a 100ka se snizila na 3.8s.
Zajimalo by me jesli nova GT-Rka tech 100 launch kontrolu daji na raz bez poskozeni?200ku pocitam ze to auto udela nyni mezi 10 - 11 sekundy. Drive to bylo kolem 12,8 sek.

JP
2. prosince • 19:14

480konova verzia:
Max speed 310 kph (192.2 mph)
0 - 50 kph 1.9 s
0 - 100 kph 3.5 s
0 - 200 kph 12.2 s
0 - 300 kph 53.3 s
0 - 100 mph 7.8 s
1/4 mile 11.5 s
0 - 100 - 0 mph 13.1 s

nenno
2. prosince • 22:11
Vít Holubovský (K4m1k4z3)
3. prosince • 9:46

To je ale ten 800 koňový GT-R od Novitecu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mitch
3. prosince • 13:23

Jo poladit novy 530k GT-R na 800 - 900 koni nebu problem. I cena v takovem pripade neprekroci cenu noveho Ferrari Italia.

RedBaron
3. prosince • 13:44

Nezbývá jen dodat, že lehoučké Ferrari Italia s ječivým motorkovým motorem, posezem těsně u země a pohonem čistě zadní nápravy bude přes hru čísel stále o 100% více vzrušující stroj než neosobní přerostlý ale vysoce efektivní šestiválcový hučák od Nissanu.

Malcom
21. prosince • 22:59

Souhlasím s RedBaronem, navíc GT-R bude na okruhu nebo na nběžných silnicích kde jsou také zatáčky horší než 458. Tady pár lap time 458: 1.19.1 GT-R 1.19.7 sice to není moc, ale pocitově to bude ještě výraznějsí. Navíc GT-R s TT má mnohem menší spektrum použitelných otáček oproti atmosférickému motoru.

Michal Č.
15. ledna • 0:11

mal som moznost sa povozit.....mensie sprektrum pouzitelnych otaok?kravina....je jedno aku mas ryhlost,aky mas prevod....ziadna turbodiera,nic podobne(samozrejme zavodne atmosfericke motory maju ovela ostrejsiu reakciu ale to je ina kategoria).....stlacis plyn a ides...automat v povodnom gtr dal 6ku uz v rychlosti okolo 60-km za hod a motor s tym nemal ziadny problem....system launch control v povodnom gtr startoval pri 4500 presne....jediny problem je tam naozaj preniest vykon na cestu...najefektivnejsi je 16% prekz(ak by ste to chceli presne)....nove gtr to dokaze za 3s bez uprav ale system ti povoli len tri taketo starty....je to hrozna namaha pre prevodovku....hlavna nevyhoda gtr je ta vaha....gumy dokazes zjazdit za den blbnutia na okruhu(a niesu vobec lacne)...citit miernu nedotacavost,"treba to vediet spravne poslat do zakruty"(slova majtela),chcel by som sa v tom previezt na semislickoch....vo s svojej cene nema konkurenciu....mozno corvette zr1...porovnavat gtr a 458 je kravina...ak chcete masinu cisto pre pozitok z jazdy tak ariel atom...tomu sa nevyrovna nic(alebo caterham,radical-v tych som sa neviezol ale princip je rovnaky)...ale ak mate cca 100 000e(a da sa zohnat aj 70 000e) a chcete sportove auto na kazdy den...neni o com

Mitch
3. prosince • 14:17

Dekuji jecici nekvalitni italskou obludu nechci !

Skyline
3. prosince • 14:11

Nejaka osobni zkusenost?

Skyline
2. prosince • 10:22

Teda, to jsou objevne hlasky:-D A protoze je tam moc faktoru, tak je to nesmysl, jo?:-D

simson
2. prosince • 9:24

Vyrobit auto s takovou trakční schopností, stále relativně ještě použitelné v normálním provozu, za cenu poloviční než srovnatelná konkurence - klobouk dolů!!!

Rode
2. prosince • 7:39

pane swarci, zde uz neni potreba dalsiho vykonu, vykonu na zrychleni za 3 s na stovku ma to auto dost i ve stare specifikaci, daleko problematictejsi je ten vykon efektivne prenest na vozovku, takze japoncici v tomto smeru hlavne zapracovali na SW a elektronice rizeni rozjezdu, ktery dokaze nyni lepe pracovat s idealnim prokluzem kola a dokaze tak efektivne preneset vetsi vykon/moment a tim dosahnout lepsiho zrychleni. Nicmene vykon co ma nyni stejne cely pri rozjezdu neprenese a to ani nahodou.

jirka
2. prosince • 7:08

cena supersportu by se měla pohybovat kolem 1,9M éček bez daně .. takže GT-R facelift stojí 30M???:O

richie
2. prosince • 8:41

Nemůžete někde vyhrabat i údaje 0-200 a 0-300? rozhodně by měly větší vypovídací hodnotu, i když jestli sériovka dá stovku za tři, tak je to za ty peníze opravdu rekord :-)

Doporučujeme

Články odjinud