Potvrzeno: BMW bude vyrábět elektromobily pod označením i-Setta

Představitelé mnichovské automobilky jen před několika hodinami avizovali další plány na výrobu úsporných elektromobilů určených především na kratší trasy do města. Po informaci, že na výrobní pásy se dostane první elektromobil označován názvem Megacity se objevily i další fakta související s budoucností automobilky v tomto směru.

Víme již, že BMW bude své elektromobily nabízet pod speciálním označením. Původně se spekulovalo o tom, že půjde jen o jakousi „subznačku”, kterou bychom mohli porovnat k používání písmena M u sportovních modelů. Spekulace o použití písmene E (co byste řekli na BMW E3, novou „é-trojku”...?) ale vzaly rychle za své, tedy alespoň prozatím. BMW totiž přišlo s informací, že nové malé elektromobily bude vyrábět pod zcela samotatnou značkou i-Setta. Pokud vám to něco připomína, jste na správné stopě, stačí vzpomenout na mini model BMW Isetta z padesátých let. Nová i-Setta má být ale přece jen větší. Bez zajímavosti není, že o této události jsme na našich stránkách spekulovali již před 18 měsíci...

Aby toho ale nebylo málo, dozvěděli jsme se, že BMW uzavřelo dohodu se společnostmi Samsung SDI a Bosch na dodávku lithiových baterii a dalších nezbytných technologií pro model Megacity. Jeho příchod však ještě není tak blízko jak by se mohlo zdát, na trhu by se totiž měl objevit až v roce 2015.
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků