Potvrzeno: BMW bude vyrábět elektromobily pod označením i-Setta

Představitelé mnichovské automobilky jen před několika hodinami avizovali další plány na výrobu úsporných elektromobilů určených především na kratší trasy do města. Po informaci, že na výrobní pásy se dostane první elektromobil označován názvem Megacity se objevily i další fakta související s budoucností automobilky v tomto směru.

Víme již, že BMW bude své elektromobily nabízet pod speciálním označením. Původně se spekulovalo o tom, že půjde jen o jakousi „subznačku”, kterou bychom mohli porovnat k používání písmena M u sportovních modelů. Spekulace o použití písmene E (co byste řekli na BMW E3, novou „é-trojku”...?) ale vzaly rychle za své, tedy alespoň prozatím. BMW totiž přišlo s informací, že nové malé elektromobily bude vyrábět pod zcela samotatnou značkou i-Setta. Pokud vám to něco připomína, jste na správné stopě, stačí vzpomenout na mini model BMW Isetta z padesátých let. Nová i-Setta má být ale přece jen větší. Bez zajímavosti není, že o této události jsme na našich stránkách spekulovali již před 18 měsíci...

Aby toho ale nebylo málo, dozvěděli jsme se, že BMW uzavřelo dohodu se společnostmi Samsung SDI a Bosch na dodávku lithiových baterii a dalších nezbytných technologií pro model Megacity. Jeho příchod však ještě není tak blízko jak by se mohlo zdát, na trhu by se totiž měl objevit až v roce 2015.
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků