Potřebuje Mercedes-AMG GT S tuning? Renntech si myslí, že 726 koní už stačí

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně.

Kupé Mercedes-AMG GT S nepatří mezi ta pomalejší auta. Vlastně je to jedno z nejrychlejších aut, která prošla naší testovací procedurou. Úpravce RENNtech si ale myslí, že standardní výkon čtyřlitrového osmiválce na důstojný dopředný pohyb nestačí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo základní tuning s výkonem 630 koní, nebo plnohodnotný s výkonem až 726 koní? Záleží na tom, kolik si chcete připlatit. Aerodynamický paket a bodykit se platí zvlášť

Pod kapotu se nastěhoval nový systém přeplňování. Turbodmychadla mají nyní výrazně větší kompresor. To zvýší výkon na 630 koní. Ještě lze ale připlatit za nový systém chlazení stačeného vzduchu. Motor pak dostane vysokoprůtokové vstřikovače a vedle upraveného výfukového systému bude vždy přeprogramována řídící jednotka, aby to celé fungovalo.

Testy | Mercedes-Benz | Sportovní auta | Kupé

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Výsledkem je vskutku pozoruhodný výkon až 534 kW (726 k) a točivý moment  až 888 Nm. S tím budou mít zadní pneumatiky opravdu hodně práce, ale to už je starost řidiče, potažmo stabilizačního systému a kontroly trakce.

Cena kompletní motorové úpravy vyjde na zhruba 300 000 korun bez daně. Ještě si ale můžete připlatit asi 50 000 korun za snížený podvozek s tvrdšími tlumiči a pružinami. Následně lze utrácet za bodykit a aerodynamický paket nebo speciální kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků