Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Decentní facelift Fiatu 500 se naštěstí na roztomilém designu nepodepsal.
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Roztomilý Fiat 500 je jedno z těch aut, která facelift skutečně nepotřebují. Automobilka si to naštěstí uvědomuje, takže i když nyní prohlašuje, že je tu nová pětistovka, vlastně vypadá stále stejně. Na první pohled si lze všimnout snad jen těch výraznějších diod denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zahrajeme si hru „Najdi deset rozdílů!“ Vlevo je nová pětistovka, vpravo ta dosavadní
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nový je i nárazník, maska chladiče a spousta dalších detailů, nicméně celkové proprce a vzezření zůstalo stejné a museli bychom vedle sebe vidět starou a novou pětistovku naživo, abychom našli všechny rozdíly. Pár detailů se změnilo i uvnitř směrem k většímu pohodlí a kvalitě.

Testy | SUV | Fiat

Test Fiat 500X 1.6 MultiJet: Italský paradox

Dnes už to nejde bez pořádné konektivity s telefony, takže Fiat 500 dostane systém Uconnect s dotykovou pětipalcovou obrazovkou, který bude umět snad všechno, co můžete potřebovat. Lze do něj nahrát i navigaci TomTom. Myslelo se i na bezpečnost, nový model 500 má teď až sedm airbagů. Nový je třeba i displej před řidičem, který vyvinulo Magneti Marelli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se také příliš nezměnil, ale v katalogu budou nové barvy a vzory. Nový je i budík před řidičem a uprostřed přístrojové desky najdete dotykový systém Uconnect, do kterého si můžete nahrát i navigaci TomTom

Všechny motory teď ale splňují normu Euro 6. Základem bude čtyřválec 1,2 l o výkonu 69 koní, který bude k dispozici i ve verzi „Eco“. Ta dostane aktivní alternátor a vůz bude mít i upravenou aerodynamiku s cílem minimalizovat odpor vzduchu. Spotřeba se tak proti „neeko“ verzi sníží z 4,7 na 4,3 litru na 100 km.

Design | Video | Fiat | Sportovní auta | Lamborghini

Co se stane, když zkřížíte starý Fiat 500 a Lamborghini Murcielago

Fiat 500 nabídne i dvouválec 0,9 l TwinAir o výkonech 85 a 105 koní a se spotřebou 3,8 l/100 km. Diesel 1.3 Multijet o výkonu 95 koní má normovanou spotřeou 3,3 litru na 100 km a emisemi 89 g/km CO2. Některé trhy dostanou ještě atmosférický dvouválec o výkonu 65 koní a stokoňovou čtrnáctistovku.

Od počátku prodeje bude k dispozici i LPG verze motoru 1,2 l a také se bude k vybraným motorům prodávat robotizovaná automatická převodovka Dualogic. Samozřejmě je k dispozici celá škála barev, potahů a své auto si budete moci nakonfigurovat tak, že podobný Fiat 500 potkáte jen těžko.

Následující kapitola
Fiat Grande Punto 1.368
Rok výroby: 2006
Stav: 151 376 km
Cena: 52 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 125 000 Kč
Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků