Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Decentní facelift Fiatu 500 se naštěstí na roztomilém designu nepodepsal.
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Roztomilý Fiat 500 je jedno z těch aut, která facelift skutečně nepotřebují. Automobilka si to naštěstí uvědomuje, takže i když nyní prohlašuje, že je tu nová pětistovka, vlastně vypadá stále stejně. Na první pohled si lze všimnout snad jen těch výraznějších diod denního svícení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zahrajeme si hru „Najdi deset rozdílů!“ Vlevo je nová pětistovka, vpravo ta dosavadní
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nový je i nárazník, maska chladiče a spousta dalších detailů, nicméně celkové proprce a vzezření zůstalo stejné a museli bychom vedle sebe vidět starou a novou pětistovku naživo, abychom našli všechny rozdíly. Pár detailů se změnilo i uvnitř směrem k většímu pohodlí a kvalitě.

Testy | SUV | Fiat

Test Fiat 500X 1.6 MultiJet: Italský paradox

Dnes už to nejde bez pořádné konektivity s telefony, takže Fiat 500 dostane systém Uconnect s dotykovou pětipalcovou obrazovkou, který bude umět snad všechno, co můžete potřebovat. Lze do něj nahrát i navigaci TomTom. Myslelo se i na bezpečnost, nový model 500 má teď až sedm airbagů. Nový je třeba i displej před řidičem, který vyvinulo Magneti Marelli.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se také příliš nezměnil, ale v katalogu budou nové barvy a vzory. Nový je i budík před řidičem a uprostřed přístrojové desky najdete dotykový systém Uconnect, do kterého si můžete nahrát i navigaci TomTom

Všechny motory teď ale splňují normu Euro 6. Základem bude čtyřválec 1,2 l o výkonu 69 koní, který bude k dispozici i ve verzi „Eco“. Ta dostane aktivní alternátor a vůz bude mít i upravenou aerodynamiku s cílem minimalizovat odpor vzduchu. Spotřeba se tak proti „neeko“ verzi sníží z 4,7 na 4,3 litru na 100 km.

Video | Sportovní auta | Fiat | Design | Lamborghini

Co se stane, když zkřížíte starý Fiat 500 a Lamborghini Murcielago

Fiat 500 nabídne i dvouválec 0,9 l TwinAir o výkonech 85 a 105 koní a se spotřebou 3,8 l/100 km. Diesel 1.3 Multijet o výkonu 95 koní má normovanou spotřeou 3,3 litru na 100 km a emisemi 89 g/km CO2. Některé trhy dostanou ještě atmosférický dvouválec o výkonu 65 koní a stokoňovou čtrnáctistovku.

Od počátku prodeje bude k dispozici i LPG verze motoru 1,2 l a také se bude k vybraným motorům prodávat robotizovaná automatická převodovka Dualogic. Samozřejmě je k dispozici celá škála barev, potahů a své auto si budete moci nakonfigurovat tak, že podobný Fiat 500 potkáte jen těžko.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků