Postřehy z Frankfurtu (4): Bentley Continental hladí sametovým luxusem

Tedy ono to není úplně přesně v titulku (vidím, že jsem se nechal zase unést), interiér je celý v kůži a to prvotřídní. Ale přesto na mne to auto tak zapůsobilo, sametově hladké, ano, působilo hodně draze, luxusně. Přesně to ale zákazníci značky Bentley očekávají.

Druhá generace Bentley Continental GTC působí také už na první pohled hodně sebevědomým dojmem (v sousedství vozů Lamborghini a Bugatti Veyron se ve Frankfurtu vůbec neztrácí). Je to možná i dáno tím, že působí oproti svému předchůdci mnohem „svalnatěji“.

Je určeno pro čtyři cestující. Na rozdíl od vozu Up!, kde jsem se zdržel komentáře o zadních sedadlech, tady bych si dovolil velkou pochvalu. Vzadu můžete sedět v podstatě s nataženýma nohama a při jízdě se můžete nechat doslova rozmazlovat nejrůznějšími „vychytávkami“. Zmíním jen jednu – v sedadle zabudované vyhřívání krku a ramen.

Otevřený pohodlný vůz je také ďábelsky rychlý – z nuly na sto zrychluje za 4.8 sekund a dosahuje nejvyšší rychlosti 314 km/h. Není divu. Má šestilitrový motor o výkonu 575 k (předchozí verze 560 k) a je o 70 kilogramů lehčí. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků