Postřehy z Frankfurtu (3): Up! je tikající bomba Volkswagenu

S tímhle 3540 mm dlouhým, 1640 mm širokým a 1480 mm dlouhým autíčkem se pojí velká očekávání. Bylo to znát již v předvečer autosalonu na bombastickém večeru pořádaném Volkswagenem. Na plochu se vyřítilo devět barevných blech, kroužily kolem sebe v divém chvatu a vzápětí jsme se od představitelů značky dozvěděli, že s tímhle autíčkem hodlají udělat díru do světa. Up! by se měl stát již brzy nejprodávanějším modelem Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek 

V přeplněném segmentu nejmenších aut podle nich Up! hlavně zaujme „moderním, pragmatickým designem“ a tím, jak je bezpečný. Na předních sedadlech jsem se cítil prima, o zadních raději hovořit nebudu, abych nepokazil sváteční náladu, která se tady v Německu kolem malého auta rozhostila.

Up! je první vozidlo nové řady Volkswagenu. Během příštích let bude představena celá paleta nových modelů, která bude mít označení New Small Family – od kupé až po minivan. Škoda a Seat již brzy představí sesterské modely.

A informace pro ženy, do zavazadlového prostoru se vejde poměrně dost tašek s nákupy, má objem 251 litrů. Pokud se zadní sedadla sklopí, naroste na 951 litrů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků