Postřehy z Frankfurtu (2): lákadlo pro mladé se jmenuje Mini Coupé

A zde je další kousek, kolem kterého není ve Frankfurtu k hnutí. Přitahuje hlavně mladé, pro které je určen, sportovně zaměřené lidi. Mini Coupé je totiž vůbec prvním dvousedadlovým vozem, který nabízí proslulá britská značka.

Klepněte pro větší obrázek

Auto je nabízeno ve verzích Cooper, Cooper S, Cooper Works a Cooper SD. Základní provedení Mini Cooper Coupé dosahuje výkonu 122 koní (90 kW), nejsilnější provedení má výkon 211 k.

Jak zaznělo na tiskové konferenci, hlavní předností tohoto vozu jsou jeho dynamické vlastnosti. Vůz  je nižší oproti hatchbacku o 29 mm, má nyní nižší odpor vzduchu.

Lehce v šoku jsem byl při pohledu do „bezedného“ zavazadlového prostoru Coupé, je totiž o 20 litrů větší než u čtyřsedadlového modelu Clubman.

Coupé se začne prodávat v Evropě v říjnu a jeho základní cena bude 21 200 euro, bude tedy stát o 2000 euro více než hatchback. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků