Postřehy z Frankfurtu (1): koncept Audi je nejšílenější z šílených

Tohle mini vozítko ve futuristicky pojatém pavilonu německé automobilky přitahuje pozornost. Audi si takto představuje budoucnost. Města budou přecpaná a jedinou šanci někam se „posunout“ či zaparkovat budou mít takováto ulítlá posunovadla.

Klepněte pro větší obrázek

Koncept Audi Urban je velmi úzký. Dva cestující nesedí ve voze vedle sebe, sedadlo řidiče je lehce posunuto dopředu. Musím potvrdit, že se v něm však sedí pohodlně. Vůz také nemá konvenční dveře.

Vozidlo působí s otevřenými dveřmi a vysokánskými koly (21 palců) téměř nadoblačným dojmem. A není divu, váží méně než 500 kilogramů. Jeho základem je karbonový monokok.  O pohon se stará dvojice elektromotorů, která čerpá energii z lithium-iontových baterií.

Jeho kardinální nevýhodou je skutečnost, že má zatím dojezd pouhých 50 až 60 kilometrů a zavazadlový prostor vpravdě miniaturních rozměrů. Koncept je dlouhý 3200 mm, vysoký 1200 mm a široký 1700 mm. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků