Poslechněte si zvuk nového přeplňovaného Porsche 911

Modernizované Porsche 911 přišlo o svůj atmosféricky plněný motor, na jehož místo se nastěhovala menší přeplňovaná jednotka. Ta je stále šestiválcová, ale nabízí objem rovných tří litrů a používá dvě turbodmychadla. Výsledek představuje klasický downsizing. Auto je výkonnější, rychlejší a úspornější. Neztratilo ale trochu charakter?

Video | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Premiéry | Frankfurt 2015 | Porsche

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Odpověď na tuhle otázku si necháme až na klasický test, jistou nápovědu ale dává nové video, které zvuk modernizovaného Porsche 911 S ukazuje. Nezajímavý není, nicméně něco jako kdyby mu trochu chybělo, obzvlášť při srovnání s předchozí verzí. Ostatně pusťte si obě videa a uvidíte, respektive uslyšíte.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Kromě nového motoru přichází v rámci faceliftu také další novinky v podobě například možnosti pořízení systému natáčení zadní nápravy. Porsche 911 může mít taktéž Wi-Fi hot-spot, hlídání mrtvého úhlu, sledování jízdních pruhů a tak dále. 

Takto zní nová dvakrát přeplňovaná třílitrová verze:

A zde zvuk původního atmosférického motoru: 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků