Posaidon RS850+ je Mercedes E63 AMG s výkonem přes 1000 koní

S poměrně divokou představou na téma „rychlý luxusní sedan“ přišel německý úpravce Posaidon, který se specializuje na produkty značky Mercedes-Benz. Ostatně, nabýt dojmu, že je sériový Mercedes E63 AMG pomalý, vyžaduje asi trochu pokřivené vnímání světa...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravce Posaidon to pojal ve velkém. Původně luxusní sedan E63 AMG přišel o zadní sedačky v zájmu úspory hmotnosti a v motoru nezůstal kámen na kameni

Posaidon RS850+, jak se tahle věc jmenuje, má sice pořád dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l jako sériový produkt, ale jediné, co z motoru zůstalo, je snad jen jeho blok. Vnitřnosti jsou nové, stejně tak dvě větší turbodmychadla a výfuk.

Pečlivým laděním se podařilo dosáhnout na výkon 750 kW, tedy 1020 koní, a točivý moment má nyní hodnotu 1400 Nm. Kvůli tomu musel úpravce Posaidon přepracovat také převodovku, aby vůbec dokázala spolehlivě tento točivý moment přenést.

Zajímavosti | Sportovní auta | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz | Design

Králem interiérů se v roce 2016 stal Mercedes a jeho třída E

Jelikož je základem model E63 AMG s pohonem všech kol, není divu, že po tuningu tohle auto zvládne akcelerovat na 100 km/h za 2,8 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 368 km/h především kvůli pneumatikám.

Zajímavé také je, že Posaidon RS850+ má i přes čtyřdveřovou karoserii pouze dvě sedačky, ale pravděpodobně nebude problém se s úpravcem domluvit na tom, že luxusní vybavení Mercedesu zůstane zachováno a tuning se omezí pouze na motor, podvozek, brzdy a převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků