Porsche zrušilo projekt levného sporťáku. Nepotřebuje ho

Levné Porsche už v plánech automobilky nefiguruje. Vedení odložilo projekt do šuplíku s tím, že Boxster jako vstupní model mezi klasická sportovní Porsche stačí a není potřeba vyrábět další ještě menší a levnější auto. Zprávu potvrdil magazínu Autocar i šéf vývoje Wolfgang Hatz.

Porsche 718 mělo být pravděpodobně čtyřválcové auto odkazující na legendární model 550 Spyder s cenou okolo jednoho milionu. Motor by byl uprostřed, stejně jako v případě Boxsteru, a původně měly na základě tohoto modelu vzniknout i sporťáky značek Volkswagen a Audi. Hojně se spekulovalo i o škodovce a Seatu.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Porsche Boxster tak zůstane tou nejlevnější cestou, jak si koupit sportovní Porsche. Navíc příští rok přijde nový plochý čtyřválcový motor, který by mohl v přeplňované verzi nabídnout kolem 400 koní výkonu. Čtyřválec a downsizing jsou nutností kvůli snižování emisí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků