Porsche začíná s odhalováním Panamery. Tady je první upoutávka

První oficiální odhalení nové generace sportovního sedanu Porsche Panamera už je za dveřmi. Sama německá automobilka začala do světa pouště první upoutávky a už si můžeme pustit i video, které připomíná sice kontroverzní, ale velmi úspěšné kroky značky Porsche z minulosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design nového Porsche Panamera bude vycházet z konceptu Sport Turismo představeného už v roce 2012. Velké změny očekávejte vzadu

Všechny technické detaily jsou ještě samozřejmě tajné, ale asi by nikoho nepřekvapilo, kdyby nová generace Panamery dostala prakticky stejné motory, které najdeme v SUV Cayenne. Určitě bude naftový šestiválec i osmiválec a zřejmě i čtyřválcový hybrid kvůli snížení průměrných emisí.

Tajné | Kombi | Sportovní auta | Hybridy | Porsche

Porsche Panamera bude i „v kombíku, v tédéíčku a ve čtyřkolce“

Na vrcholu přesto najdeme nadále benzinové osmiválce se dvěma turby a výkonem okolo 600 koní, Panamera Turbo S je zkrátka nutností. Pohon všech kol bude za příplatek nebo v závislosti na motoru v základu, stejně tak automat či natáčení zadní nápravy.

Premiéru by si měla nová Panamera odbýt na autosalonu v Paříži. Především se ale čeká na odhalení slibovaného kombi shooting-brake a také na další zprávy o dvoudveřovém kupé, které má být duchovním nástupcem Porsche 928.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků