Porsche začalo v továrně v Zuffenhausenu u Stuttgartu vyrábět nové kupé 718 Cayman. Nyní je to vlastně základní sportovní model celé automobilky, otevřená verze 718 Boxster je totiž v ceníku nad ním. Porsche 718 Cayman se stěhuje do Stuttgartu z Osnabrücku, kde se stále ještě montuje Cayman odcházející generace.
Továrna v Zuffenhausenu bude s novým Caymanem vyrábět už okolo 240 aut denně. Výroba základního sportovního kupé se do domovské továrny stěhuje z Osnabrücku
Domovská továrna Porsche v Zuffenhausenu, kde se kompletují dvoudveřové sportovní modely, vyrábí nyní okolo 220 aut denně, ale s příchodem nové generace Caymanu se výroba rozšíří na asi 240 vozů denně.
Pokud jde o Porsche 718 Cayman a Boxster, už o nich víte, že mají poprvé čtyřválcový motor s přeplňováním. Základní Cayman má pouze dvoulitrový čtyřválec, ale je to motor boxer s protiběžnými písty, nikoli běžná koncernová řadová jednotka, jak se někteří mylně domnívají.
Silnější Cayman S má čtyřválec 2,5 l. Oba motory mají stejný zdvih 76,4 mm. Cayman má ale vrtání 91,0 mm, zatímco Cayman S 102,0 mm. Výkon základního modelu dosahuje na 220 kW (300 k), silnější S má 257 kW (350 k). Oba motory se umí roztočit až do 7500 ot./min, ale nejvyšší výkon odevzdávají už v 6500 ot./min.