Porsche vyvíjí Cayman GT4 Clubsport

Porsche Motorsport vyvinulo na základě odlehčeného modelu Cayman GT4 závodní vůz. Cayman GT4 Clubsport se představí na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu. Stejný den bude zahájen i prodej tohoto závodního vozu s motorem o výkonu 283 kW (385 k) umístěným uprostřed.

Stejně jako jeho výchozí vůz určený pro běžné silnice, i provedení Cayman GT4 Clubsport pohání plochý šestiválec o objemu 3,8 l. Závodní verze je vybavena dvouspojkovou převodovkou s řadicími páčkami na volantu a samosvorným zadním diferenciálem. Lehká přední náprava je převzatá ze závodního sourozence 911 GT3 Cup, který závodí ve 20 pohárových závodech Porsche po celém světě. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Na váze ukazuje závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy pouhých 1300 kg.

Objednávky na nový Cayman GT4 Clubsport přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu, americké zákazníky obslouží Porsche Motorsport North America. V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.

Detailní informace a fotografie budou k dispozici od 18. listopadu při příležitosti premiéry nového Porsche Cayman GT4 Clubsport.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků