Porsche v Ženevě: speciály 919 a 911 RSR i 911 Targa a diesel Macan

Expozice automobilky Porsche na probíhajícím autosalonu v Ženevě nabízí novinky z širokého spektra jejích aktivit.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Premiéra finálních verzí závodních modelů 919 Hybrid a 911 RSR

Základem pohonného ústrojí je nově vyvinutý, před zadní nápravou uložený zážehový čtyřválec do V (!) s objemem 2,0 l a přeplňováním jedním turbodmychadlem. Jak je vidět i z přiložených snímků, součástí hybridního systému jsou také elektromotor na přední nápravě a sada li-ionových akumulátorů. Spalovací motor pohání zadní kola a elektromotor ta přední, takže model 919 Hybrid nabídne jízdní povahu vozu s pohonem všech kol a výhody včetně lepší trakce a přesné regulace poměru točivého motoru rozváděného mezi nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 919 Hybrid
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 RSR

Dalším novým sportovcem ze stáje Porsche se stává finální provedení modelu Porsche 911 RSR pro sezónu 2014. I to bude nasazeno do seriálu WEC, ovšem v kategorii GT. Vůz vyniká lehkou stavbou využívající řady dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů a polykarbonátu (okna) nebo lehkého akumulátoru li-ion. Pohon zajišťuje šestiválcový boxer s objemem 4,0 l a výkonem 460 koní (338 kW) doplněný šestistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením páčkami pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se v Ženevě objevil Macan v provedení Diesel S

V Ženevě je na stánku Porsche ve světové premiéře k vidění také Porsche Macan S Diesel. Vznětový šestiválec 3,0 V6 má tomuto novému SUV zajistit zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s a dosažení nejvyšší rychlosti 230 km/h, přičemž průměrná spotřeba má činit 6,1 l/100 km. Svoji evropskou premiéru si pak v Ženevě odbývá Porsche 911 Targa. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků