Porsche v Ženevě: speciály 919 a 911 RSR i 911 Targa a diesel Macan

Expozice automobilky Porsche na probíhajícím autosalonu v Ženevě nabízí novinky z širokého spektra jejích aktivit.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Premiéra finálních verzí závodních modelů 919 Hybrid a 911 RSR

Základem pohonného ústrojí je nově vyvinutý, před zadní nápravou uložený zážehový čtyřválec do V (!) s objemem 2,0 l a přeplňováním jedním turbodmychadlem. Jak je vidět i z přiložených snímků, součástí hybridního systému jsou také elektromotor na přední nápravě a sada li-ionových akumulátorů. Spalovací motor pohání zadní kola a elektromotor ta přední, takže model 919 Hybrid nabídne jízdní povahu vozu s pohonem všech kol a výhody včetně lepší trakce a přesné regulace poměru točivého motoru rozváděného mezi nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 919 Hybrid
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 RSR

Dalším novým sportovcem ze stáje Porsche se stává finální provedení modelu Porsche 911 RSR pro sezónu 2014. I to bude nasazeno do seriálu WEC, ovšem v kategorii GT. Vůz vyniká lehkou stavbou využívající řady dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů a polykarbonátu (okna) nebo lehkého akumulátoru li-ion. Pohon zajišťuje šestiválcový boxer s objemem 4,0 l a výkonem 460 koní (338 kW) doplněný šestistupňovou převodovkou se sekvenčním řazením páčkami pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec poprvé se v Ženevě objevil Macan v provedení Diesel S

V Ženevě je na stánku Porsche ve světové premiéře k vidění také Porsche Macan S Diesel. Vznětový šestiválec 3,0 V6 má tomuto novému SUV zajistit zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s a dosažení nejvyšší rychlosti 230 km/h, přičemž průměrná spotřeba má činit 6,1 l/100 km. Svoji evropskou premiéru si pak v Ženevě odbývá Porsche 911 Targa. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků