Učebnicový příklad, jak ztratit punc exkluzivity je narvat do Porsche dízl a ještě k tomu od VW. Sice možná přibudou zákazníci z nižších vrstev, zároveň však ubudou ti z těch vyšších. Škoda jedné exkluzivní značky.
Co si tedy podle tebe koupi zakaznik z vyssich vrstev misto Cayennu?
Range Rover?
Myslis si, ze Range je exkluzivnejsi nez Cayenne? A ten, komu vadi nafta v Porschi, si koupi Range (treba s naftou:-P)? Byla to reakce na Brouka (aby byly jasny souvislosti), ten mi bohuzel neodpovedel...:-/
Těžko. Koupí si Cayenne nebo Q7V12TDI.
:-D :-D toto už jsem hodně četl když vůbec Porsche začlo dělat model Cayne... a co se stalo? Nic se nestalo. Podle toho jak je vídám jezdit se z něho stalo oblíbené reprezentativní auto s exklusivní značkou ... A to že zrovna do tohoto modelu přijde diesel mi skutečně nevadí a ani by mi nevadilo kdybych si vůbec nějaké Porsche chtěl koupit. Chápu že 911 + diesel by byla ostuda ale u Cayne....
vis o tom, ze Rolex chce od pristiho roku delat digitalky s databankou a sedmi melodiemi?
Konečně!!
Je to od Posche úbohé, nafta hej ,ale keď už nech to má štýl, Dvojtonové auto s maximálkou tesne nad 200 ??? To je pre porsche hambaMali vyvinúť jednoznačne vlastnú min. V8, to by sa dalo....
diesel od osmi valcu jiz ztraci vyhody dieslu...
velký omyl. Stačí srovnat právě pětilitr tdi v touaregu se stejně výkonným V8 benzín. Při nachlup stejné dynamice obou verzí je propastný rozdíl ve spotřebě. S V10TDI jezdí ciltivky za 10, normální řidiči za 12 a prasata za 15. S V8 citlivky za 15, normální jízda 19 a vepřová 30. Ostatně Cayenne S je na tom stejně. Diesel u velkoobjemů má jednoznačně smysl.
Hmmm..pán je zřejmě teoretik, který měl tak auto maximálně o objemu piva před ním na stole :-/:-D:-D
Hmm, pán s nimi najezdil nezanedbatelné množství km na rozdíl od místních mentálních masturbátorů, takže přesně ví o čem píše.
Tak meli prijit s sestivalcem, ale silnejsim a vykonejsim jak 176 kW. Takhle Porsche zapadne mezi ostatni SUV ropaky a hlavne s timto motorem nebude mit dostatecnou vykonovou rezervu. Chjo!:-/
Proč by měli vlastní peníze cpát do vývoje když můžou použít už odzkoušený a plně fungující...
Zeby proto, ze odzkouseny a plne fungujici neni dostatecne silny a vykonny na to, aby ho mohli dat pod kapotu Porsche?
Volkswagen - výrobce lidových vozítek - vyrábí PhaetonMercedes - výrobce luxusních limuzín - vyrábí A-čka a B-čkaTeď příjde Porsche s naftou. A co takhle nějaký subkompakt od Hummera ?
Stejně to není pro tebe tak co řveš?
:-)máš pravdu do Cayenne bych nešel. Spíš pokuji po starším Porsche Boxster cabrio. Ale nejdřív musím dostavět. Přecejenom nekradu.
Boxster neni Porsche - to je spis parodie na Porsche. Kdyz Porsche tak jedine 911. Maximalne mozna tak Cayman.
Proc podle tebe Boxster neni Porsche a Cayman ano??? Jakej delas tak zasadni rozdil mezi temito dvema vozy?
Ok - zas takovejch rozdilu tam neni - Cayman je takovej vylepsenej Boxster, nicmene alespon vypada jako Porsche, na rozdil od Boxsteru, kterej mi vzdycky pripadal jako korejska kopie 911 ....Nicmene me to zajimat nemusi, jelikoz ja si du lestit svoji plecku ktera stoji proti Cayman polovic a ma jen 240 koniku ...
jestli Boxster neni Porsche tak to nevim co rikas na Cayenne :) protoze Boxster je proti Cayennu naprosto tradicni a puristicky Porschak :)
No vsak Cayenne taky Porsche neni - Cayenne je VW :-).
Hummer bude dělat kupátka a cabria. To už je jisté. Také pokukuje po něčem velikosti Smartu :-D
To se nám tu zas adolescenti osypou.......:-DAle mezi námi, v touaregu i Q7 už tento motor je rovněž ve verzi 176kW.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.