Porsche v naftě definitivně v březnu 2009

To, o čem se dlouho hovořilo, se stává realitou. Také automobilka Porsche propadla vlně naftových motorů a do výroby nasadí i tento typ pohonu. První naftový agregát, kterým bude upravený třílitr od Audi, se objeví v modelu Cayenne, kde bude svým způsobem vadit nejméně.

Motor bude dosahovat výkonu 240 koní, což je o něco více, než u Audi. Další specifikace nejsou známy, ale je jasné, že se objeví v zápětí. Výhodou tohoto modelu má být spotřeba, která v kombinovaném cyklu má být baťovských 9,9 l na 100 km.

Automobilka nyní oznámila, že svůj naftový vůz představí v březnu příštího roku, tedy zhruba o tři měsíce později, než se původně neoficiálně hovořilo. Stane se tak na autosalonu v Ženevě a půjde z pohledu výrobce o velkou revoluci. Můžeme se ovšem těšit na to, že patřičné oddělení automobilky zákazníkům vysvětlí, jak bez podobného motoru vlastně nemohou být.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků