Porsche testuje nové pneumatiky na staré modely [fotogalerie]

Seznam kapitol
  1. Porsche testuje pneumatiky
  2. Fotogalerie: Porsche testuje pneumatiky

Pokud jste někdy jeli starým Porsche 911 (opravdu starým, ještě se vzduchem chlazeným motorem) za deštivé listopadové noci, víte, že na kvalitě pneumatik záleží v takovém případě asi nejvíc. Německá automobilka teď právě pro majitele starých modelů otestovala moderní pneumatiky a pomohla vybrat ty, které danému modelu sedí nejlépe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jízda kontrolovaným driftem je ve staré 911 fantastický zážitek. Ale určitě takový smyk nechcete někde v noci a v dešti na okresce na patnáct let starých pneumatikách...

Jistě, na legendární vozy jako Porsche 356 Carrera si můžete koupit i klasické pláště s bílými bočnicemi a starodávným vzorem, Porsche pro tento konkrétní model doporučuje třeba klasické pláště Michelin XAS. Ale automobilka testovala i pneumatiky na poměrně moderní auta, například na první generaci Boxsteru či první vodou chlazenou 911, která se teď dostává do kurzu jako cenově atraktivní ojetina.

Bezpečnost | Pneumatiky | Byznys | Názory

Na letní pneumatiky pravidelně přezouvá jen polovina řidičů. Co vy?

Vybrat správnou pneumatiku, která na starším autě funguje ve všech důležitých kritériích nejlépe, je opravdu těžké. Porsche tak svým zákazníkům pomohlo ušetřit nejen čas, ale hlavně peníze. Pokud jste si někdy koupili na starý sporťák špatné (rozuměj nevhodné) pneumatiky, určitě vám nezbylo nic jiného než je dát pryč a koupit si jiné.

Retro | Video | Život řidiče | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Jeff Zwart předvedl další své Porsche 356 a takto si s ním zasmykoval na sněhu

Průběžně aktualizovaný seznam vhodných pneumatik zveřejnilo Porsche na svých stránkách. Je to zatím v němčině, ale i pokud jí nevládnete, základní informace z toho zajisté pochopíte. Jen připomeneme, že pneumatiky schválené a otestované pro vozy Porsche mají na bočnici označení N, které je případně doplněné číselným označením série.

A pokud staré Porsche nemáte, nevadí. Podívejte se tak aspoň na fotky z testování pneumatik. Pohled na stará Porsche jezdící bokem přeci člověka vždycky tak nějak zahřeje...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche testuje pneumatiky
  2. Fotogalerie: Porsche testuje pneumatiky
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků