Porsche Tequipment: nové extra prvky pro řadu 911

Oddělení Porsche Tequipment představuje nové prvky pro individualizaci vozů řady 911.

V první řadě je třeba zmínit nové, devatenáctipalcové ráfky Sport Classic, jež svým designem připomínají legendární kola Fuchs z šedesátých a sedmdesátých let. Pět paprsků je lakováno černě, zatímco límce jsou chromované a středu dominuje logo Porsche. Čtveřice vás přijde na 5 569 eur a vznikne jich jen 250 sad.

Dále zde máme spoilery řady Aerokit Cup, jejich vznik inspirovala série Porsche Mobil 1 Supercup a najdeme zde přepracovaný přední nárazník s dodatečným „lízátkem“, nový zadní nárazník a mohutné přítlačné křídlo. Celá tato sada stojí 4 522 eur, ovšem bez lakování a instalace.

A do třetice všeho dobrého zde máme, pro vozy osazené dvouspojkovou převodovkou PDK, třípaprskový sportovní volant. Vyznačuje se velkými „pádly“ vespod, koženým čalouněním a kovovými vložkami. Tento volant vás přijde na 940 eur a lze jej instalovat nejen do „devětsetjedenáctek“, ale též do modelů Boxster, Cayman, Panamera a do Cayennu modelového roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Nové prvky řady Porsche Tequipment
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků