Porsche svolává Panamery do servisů kvůli problémům s pásy. Úplně všechny

Porsche asi na tento týden nebude vzpomínat úplně nejlépe. Rozhodlo se totiž svolat do servisů úplně všechny Panamery prodané do současné chvíle - to dělá více než 11 000 aut a pár desítek z nich najdeme i v České republice.

Důvod je prostý, automobilka jen suše oznámila, že „uchycení předních bezpečnostních pásů může selhat v momentě, kdy jsou sedadla posunuta výrazně vpřed.” Oprava by si měla vyžádat pouze patnáct minut času kvůli doplnění dodatečného dílu. Podle všeho si tento problém zatím nevyžádal žádné následky.

Tip: Více o Porsche Panamera se dočtete zde, o nejnovější verzi V6 pak zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Porsche Panamera
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků