Porsche slaví čtvrt milionu vyrobených modelů Cayenne

Ve stínu zpráv z ženevského autosalonu se objevila informace od automobilky Porsche, která se může pochlubit, že z její výrobní linky v německém Lipsku sjel model Cayenne s pořadovým číslem 250 000.

Noční můra všech konzevrativních příznivců značky se tak dočkala komorního jubilea. Stále rozporuplný oslavenec je je ke všemu vybaven dieselovým 3,0 litrovým šestiválcem, pro jehož použití se vedení automobilky i navzdory mnoha odmítavým reakcím nedávno rozhodlo. Dieselový jubilant už přitom zná i svého majitele, jímž je jistý Rakušan.  

Poměrně oblíbený model Stuttgartské automobilky se v Lipsku montuje již od roku 2002 a již před faceliftem se jej prodalo kolem 150 tisíc kusů, po faceliftu nabral úspěch vozu podobný směr. Automobilka se nyní spoléhá ještě na zmiňovaný dieselový agregát, jenž by mohl prodeje ještě více oživit.
Klepněte pro větší obrázek 
Čtvrtmilionté Porsche Cayenne
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek