Porsche slaví čtvrt milionu vyrobených modelů Cayenne

Ve stínu zpráv z ženevského autosalonu se objevila informace od automobilky Porsche, která se může pochlubit, že z její výrobní linky v německém Lipsku sjel model Cayenne s pořadovým číslem 250 000.

Noční můra všech konzevrativních příznivců značky se tak dočkala komorního jubilea. Stále rozporuplný oslavenec je je ke všemu vybaven dieselovým 3,0 litrovým šestiválcem, pro jehož použití se vedení automobilky i navzdory mnoha odmítavým reakcím nedávno rozhodlo. Dieselový jubilant už přitom zná i svého majitele, jímž je jistý Rakušan.  

Poměrně oblíbený model Stuttgartské automobilky se v Lipsku montuje již od roku 2002 a již před faceliftem se jej prodalo kolem 150 tisíc kusů, po faceliftu nabral úspěch vozu podobný směr. Automobilka se nyní spoléhá ještě na zmiňovaný dieselový agregát, jenž by mohl prodeje ještě více oživit.
Klepněte pro větší obrázek 
Čtvrtmilionté Porsche Cayenne
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků