Porsche Ruf Rt 12 S: další krok k hranici 700 koní

Ruf vyvinul svoji další variaci na téma Porsche. Jmenuje se Rt 12 S, výkonem se blíží 700 koní a jede až 360 km/h...

Německý uber-ladič Ruf se specializuje na další modifikace těch nejrychlejších aut, jaké vůbec naše silnice hoblují. Jeho konstruktéři mají vždy více odvahy než vývojoví pracovníci tovární.

Již před čtyřmi lety jsme vám na tomto místě představili model Ruf Rt 12 vycházející z typu Porsche 911 Turbo. Přišel čas pro změnu, a tak z Německa přijíždí Ruf Rt 12 s doplňkový označením S. Výkon novinky narostl z 650 na 685 koní (504 kW) a spolu s točivým momentem až 880 Nm uspokojí jistě potřeby i těch nejzběsilejších jezdců. O jejich bezpečí se stará nově vyvinutý bezpečnostní rám, jenž je standardní výbavou všech vozů Rt 12 S. Drobých úprav doznala karosérie vozu, a to zejména ve své přední a zadní části.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové rozšířené nárazníky nesou mohutné vstupy a výstupy chladicího vzduchu, jež nenarušují důsledně zaoblené linie karosérie. Sady světel z LED na přídi se starají jak o signály blinru, tak o obrysové osvětlení. Záď naopak dostala spoiler z uhlíkových kompozitů, dveře nesou zpětná zrcátka Ruf CTR 3 a celku dodávají potřebnou dravost decentní pětipaprsková litá kola s průměrem 19 palců.

Dalšmi úpravami prošel brzdový systém s uhlíkokeramickými kotouči, podvozek a aerdynamika byly upraveny k dosahování nejvyšší rychlosti. Na přání se dodává hydraulická soustava, díky níž lze příď vozu zdvihnout o 50 mm pro snadnější nájezdy na retardéry nebo do garáže, v seznamu příplatkové výbavy figurují též přestavba na pouze zadní pohon nebo široká škála různých provedení interiéru. Ten se vyznačuje novým volantem, komfortními, nebo vyloženě sportovními sedadly, případně lakovanými, hliníkovými nebo uhlíkovými doplňky. Opět záleží na vkusu a solventnosti zákazníka.

Pokud vás Ruf Rt 12 S oslovil, pak by bylo fér doplnit, že základní cena tohoto dravého kupé startuje na 255 900 Euro. Inu, každá legrace něco stojí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Ruf Rt 12 S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků