Porsche Ruf Rt 12 S: další krok k hranici 700 koní

Ruf vyvinul svoji další variaci na téma Porsche. Jmenuje se Rt 12 S, výkonem se blíží 700 koní a jede až 360 km/h...

Německý uber-ladič Ruf se specializuje na další modifikace těch nejrychlejších aut, jaké vůbec naše silnice hoblují. Jeho konstruktéři mají vždy více odvahy než vývojoví pracovníci tovární.

Již před čtyřmi lety jsme vám na tomto místě představili model Ruf Rt 12 vycházející z typu Porsche 911 Turbo. Přišel čas pro změnu, a tak z Německa přijíždí Ruf Rt 12 s doplňkový označením S. Výkon novinky narostl z 650 na 685 koní (504 kW) a spolu s točivým momentem až 880 Nm uspokojí jistě potřeby i těch nejzběsilejších jezdců. O jejich bezpečí se stará nově vyvinutý bezpečnostní rám, jenž je standardní výbavou všech vozů Rt 12 S. Drobých úprav doznala karosérie vozu, a to zejména ve své přední a zadní části.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové rozšířené nárazníky nesou mohutné vstupy a výstupy chladicího vzduchu, jež nenarušují důsledně zaoblené linie karosérie. Sady světel z LED na přídi se starají jak o signály blinru, tak o obrysové osvětlení. Záď naopak dostala spoiler z uhlíkových kompozitů, dveře nesou zpětná zrcátka Ruf CTR 3 a celku dodávají potřebnou dravost decentní pětipaprsková litá kola s průměrem 19 palců.

Dalšmi úpravami prošel brzdový systém s uhlíkokeramickými kotouči, podvozek a aerdynamika byly upraveny k dosahování nejvyšší rychlosti. Na přání se dodává hydraulická soustava, díky níž lze příď vozu zdvihnout o 50 mm pro snadnější nájezdy na retardéry nebo do garáže, v seznamu příplatkové výbavy figurují též přestavba na pouze zadní pohon nebo široká škála různých provedení interiéru. Ten se vyznačuje novým volantem, komfortními, nebo vyloženě sportovními sedadly, případně lakovanými, hliníkovými nebo uhlíkovými doplňky. Opět záleží na vkusu a solventnosti zákazníka.

Pokud vás Ruf Rt 12 S oslovil, pak by bylo fér doplnit, že základní cena tohoto dravého kupé startuje na 255 900 Euro. Inu, každá legrace něco stojí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Ruf Rt 12 S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků