Rok 2015 ještě neskončil, ale automobilka z Zuffenhausenu už ví, že pro ni bude rekordní. Za prvních 11 měsíců totiž Porsche dodalo zákazníkům 209 894 aut. To je o 24 procent víc než ve stejném období roku 2014 a zároveň je to poprvé, kdy značka v rámci jednoho roku překonala dvousettisícovou metu.
V roce 2014 prodal tento výrobce luxusních SUV s výrobním programem zpestřeným sportovními vozy celkem 189 949 aut. Porsche v průběžných výsledcích nezveřejňuje modelový mix, ale můžeme předpokládat, že obchodně nejúspěšnějším typem zůstává Cayenne.
V Evropě prodalo Porsche od začátku roku do konce listopadu 70 509 aut, z toho 26 992 doma v Německu. Čína (54 302 aut) už předběhla USA, pro Porsche tradičně největší jednotlivý trh (47 819). Do nejlidnatější země světa tak míří bezmála čtvrtina veškeré produkce značky.