Porsche Panamera Turbo od Regula Exclusive: limetkový dezert

Ladičská společnost Regula Exclusive z německého Dortmundu představila vlastní představu o tom, jak by měl vypadat sportovní pětidveřový vůz.

Proti gustu…, však to znáte. Je tedy jasné, že se určitě najde někdo, komu se vůz na snímcích bude líbit. Pod jeho vznik se podepsala ladičská společnost Regula Exclusive a jeho zřetelně nejvýznačnějším prvkem je specifické limetkové lakování v kombinaci s matově černými prvky na střeše, přední kapotě a v obou náraznících. Tím ale modifikace modelu Porsche Panamera nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera Regula Exclusive

Regula Exclusive připravila také rozsáhlou sadu celkem decentně vypadajících aerodynamických doplňků včetně nových nárazníků vpředu i vzadu (tam s difuzorem) a prahových obkladů. Tyto prvky mohou být vyrobeny buď v kombinaci polyesteru a polyuretanu, nebo bez příplatku z uhlíkových kompozitů (za příplatek vám je nalakují). Cena této optické sady činí v přepočtu 192 tis. Kč.

Testy | Porsche

Test: Porsche Panamera Diesel - a je to tady…

Za povšimnutí stojí také efektní dvaadvacetipalcové lité ráfky Schmidt Revolution. Pohonná jednotka modelu Panamera Turbo může být ze standardních 500 koní (368 kW) posílena novým programem řídicí jednotky na 605 koní (445 kW), což vás přijde v přepočtu na přiměřených 43 tis. Kč. A pokud vám celá tato kreace nepřipadá příliš vkusná, vřele doporučuji zavzpomínat na stavbu Mansory Panamera Turbo
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků