Porsche Panamera Turbo od Regula Exclusive: limetkový dezert

Ladičská společnost Regula Exclusive z německého Dortmundu představila vlastní představu o tom, jak by měl vypadat sportovní pětidveřový vůz.

Proti gustu…, však to znáte. Je tedy jasné, že se určitě najde někdo, komu se vůz na snímcích bude líbit. Pod jeho vznik se podepsala ladičská společnost Regula Exclusive a jeho zřetelně nejvýznačnějším prvkem je specifické limetkové lakování v kombinaci s matově černými prvky na střeše, přední kapotě a v obou náraznících. Tím ale modifikace modelu Porsche Panamera nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera Regula Exclusive

Regula Exclusive připravila také rozsáhlou sadu celkem decentně vypadajících aerodynamických doplňků včetně nových nárazníků vpředu i vzadu (tam s difuzorem) a prahových obkladů. Tyto prvky mohou být vyrobeny buď v kombinaci polyesteru a polyuretanu, nebo bez příplatku z uhlíkových kompozitů (za příplatek vám je nalakují). Cena této optické sady činí v přepočtu 192 tis. Kč.

Testy | Porsche

Test: Porsche Panamera Diesel - a je to tady…

Za povšimnutí stojí také efektní dvaadvacetipalcové lité ráfky Schmidt Revolution. Pohonná jednotka modelu Panamera Turbo může být ze standardních 500 koní (368 kW) posílena novým programem řídicí jednotky na 605 koní (445 kW), což vás přijde v přepočtu na přiměřených 43 tis. Kč. A pokud vám celá tato kreace nepřipadá příliš vkusná, vřele doporučuji zavzpomínat na stavbu Mansory Panamera Turbo
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků