Porsche Panamera S Hybrid vs. Infiniti M35h. Rychlejší je…

Infiniti před časem zveřejnilo kratičké video s Porsche Panamera S Hybrid, na kterém automobilka upozorňovala na datum 23. ledna, kdy jsme se měli dovědět, kdo je rychlejší. Dnes tu tedy máme plnou verzi, a jak už asi tušíte, Infiniti potřebovalo zdůraznit, že M35h je lepší než hybrid od Porsche, tedy alespoň co se týká zrychlení. Podle tabulkových údajů zvládne stovku za 5,5 s, zatímco Panamera S Hybrid je ve stejné disciplíně pomalejší o půl vteřiny.

Testy | Zajímavosti | Život řidiče | Technika | Sportovní auta | Fascinace | Palivo | Hybridy | Infiniti

Test: Infiniti M35h - elektrikář rekordman

Oficiální video japonské automobilky pak také ukazuje, že M35h je lepší i ve sprintu na čtvrt míle, a to je právě trochu diskutabilní. M35h je zapsáno v Guinessově knize rekordů s časem 13,9031, zatímco hybridní Panamera by podle některých zdrojů na internetu měla dosáhnout času 13,8 s. Na videu se ale prezentuje M35h modelového roku 2012 a to jde s časem dokonce na 13,4 s.

Bude velmi zajímavé sledovat, jak se tento souboj vyvine. Nějaká „odveta“ od Porsche je velmi pravděpodobná, už třeba z toho důvodu, že Infiniti rádo mluví o tom, že M35h je „nejrychlejší“ hybrid planety, jenže jeho maximální rychlost činí 250 km/h, zatímco Panamera S Hybrid zvládne 270 km/h. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků