Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Nový vůz pro ty vlastníky sportovních limuzín, kteří raději usedají na zadní sedačky než za volant, bude k dispozici se čtyřmi verzemi motorů.

Bez jediného milimetru už přesně 5,2 metru měří nová verze sportovní limuzíny Porsche Panamera.

Prodloužená verze se označuje Executive. Díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů získají lidé na zadních sedadlech doslova královský prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Všechny čtyři nabízené motorizace se budou pojit s pohonem všech kol. Základní verze Panamera 4 dostane pod kapotu třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 330 koní, Panamera Executive 4S pak posílí díky druhému turbodmychadlu až na 440 koní.

Vrcholnou verzi Panamera Turbo pohání osmiválec s výkonem 550 koňských sil. Poslední variantou je hybrid.

Zajímavosti | Sportovní auta | Sedany | Porsche

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Verze Turbo a 4S mají k dispozici systém natáčení zadní nápravy.

Výbava verze Executive je oproti základní pamameře obohacena. Například se jedná o panoramatickou střechu, vyhřívané sedačky vpředu i vzadu a také adaptivní podvozek se vzduchovým odpružením.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků