Porsche Panamera po dopingu od Sportecu

Ze Švýcarska přichází poněkud posílené provedení „cesťáku“ Porsche Panamera. Nabídne až téměř 600 koní výkonu.

Asi najdeme jen málo těch, kteří by měli výhrady k výkonovým parametrům luxusně sportovního hatchbacku značky Porsche, pokud však nědo z nich zatouží po něčem krapátko silnějším, může sáhnout po ladičské sadě od švýcarské společnosti Sportec. Za jejím vznikem však stojí firma APS, která výrobky Sportecu dováží do Velké Británie.

Pro zájemce je připravena dvojice posilovacích programů. Začněme sadou označenou Stage One, která disponuje přeprogramovanou řídicí jednotkou s ohledem na změněné mapy pro zapalování a tlaky v plnicí soustavě, jež navýšily základní výkon osmiválce Panamery Turbo z 500 koní (368 kW) a točivého momentu 700 Nm na 568 koní (418 kW) při 6 150 ot./min. a 790 Nm při 3 340 ot./min. Po této posilovací kúře Panamera Turbo zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s, což je o 0,3 s kratší doba než ve standardu, a dosáhne rychlosti 315 km/h. Sportec Stage One vás přijde na 2 900 liber.

Pokud vám to není dost, můžete si připlatit 7 990 liber za verzi Stage Two. K přeprogramované řídicí jednotce přidává nový výfukový systém s koncovkami o průměru 90 mm a dvojicí „akustických klapek“, jež řidiči umožňují na dálku měnit zvukový projev motoru. V tomto případě se může majitel těšit na výkon 583 koní (429 kW) při 5 800 ot./min. a točivý moment vrcholící hodnotou 820 Nm, jež je dostupná v romezí od 3 000 do 4 250 ot./min.To přináší zlepšení hodnoty pro zrychlení z kldu na 100 km/h jen o 0,1 s, zatímco elektronicky omezená nejvyšší rychlost zůstává na hodnotě 315 km/h.

Společnost Sportec pro Panameru nabízí také sadu specifických litých kol s průměrem 22 palců a vylepšení závěsů kol a brzd, jakož i drobné doplňky pro povrch karoserie i její interiér.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera od Sportecu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků