Porsche Panamera bude i „v kombíku, v tédéíčku a ve čtyřkolce“

18 komentářů

jirka
4. března • 19:33

zakladatel porsche se musi v hrobe otacet diesel do porsche i kdyz napisu to blbe cajman to ma jiz delsi dobu

Karel
8. března • 11:51

Vzhledem k tomu, že zakladatel Porsche stavěl tanky, miloval kombinaci elektromotorů a spalovacího motoru a první modely značky konstruoval z dílů "svého" VW Brouka, tak se asi v hrobě neotáčí.

Kuk Vykuk
31. května • 1:52

Začal s čistou elektrikou s kterou i závodil a zkonstruoval do ní motor.

René Šiška
4. března • 21:13

Asi se moc neorientuješ, ale to nebrání komentovat ;) - Cayman je pouze v benzínu, asi jsi myslel Cayenne.
Caymana S mám, protože se přiznám, že Porsche bylo vždy můj sen a Cayman je podle mne skutečné Porsche jako před 30-40 lety - malý, rychlý a ne příliš pohodlný či luxusní sporťák.
K tomu Cayenne či Panamera - všechny automobilky se snaží přežít, proto zkouší prodávat napříč segmentu - sporťáky, sedany, kombi, SUV - viz BMW, Audi, Jaguar,..... Jde o snahu přežít v konkurenčním prostředí, kde platí stejně jako v ostatních oborech - přežijí jen ti silnější.
Na počátku se Cayenne skoro všichni smáli, ale Porsche jako značku téměř zachránilo a dnes? Podívejme se na Bentley, Masserati, Jaguar - kdo by to před pár lety čekal? Sportovní ikony a všichni se tlačí do SUV.

homer
5. března • 23:23

kajmana sis koupil protože nebyly devětsetjedenáctky nebo proč?

René Šiška
6. března • 13:43

911 je pro mně ikona, ale upřímně pro mne trochu předražená - na 911 bych těžko dosáhl. Navíc ryze sportovní vůz pro zábavu bez nároků na luxus splňuje Cayman S lépe. Už dávno jsem šilhal po Boxsteru, ale když začal Cayman, mněl jsem jasno - taková menší 911 s výkonem o kterém se 911 před 10-15 lety jen snilo. Ostatně na téma Carrera vs Cayman S je řada článků jak na internetu, tak v tisku a dokonce i v německém pořadu stanice Auto,Moto, Sport vyhrál ve srovnání těsně Cayman S. Samozřejmě zdůrazňovali, že se jedná o hodnocení z ryze řidičského pohledu - tzn. požitek ze sportovní jízdy, jízdní vlastnosti + výkon a také cena.
Vůbec nezpochybňuji 911, je to super auto, ale dost drahé při koupi a také další provoz není levný.B-]

jirka
4. března • 21:51

ano na jednu stranu chapu automobilky ale na druhou stranu vetsina znich znicila puvodniho ducha a z toho je mi smutno, plus na vic jsem hondar a i tohle mi zmrvili turbomoturkem.

Chroustal, Ing.
4. března • 21:50

SUV, SUV, pokud všechny bolí záda jako mne tak bych pochopil i SUV Ferarri, ono se do toho fajn nastupuje a ani po dvoustech kiláků záda nebolí. To potom jde sport image stranou...:-D

Zelí
4. března • 22:39

Kup si zetor, vzpřímený posaz, pneumaticky odpružená sedačka, ideální na tuzemské tankodromy.

Chroustal, Ing.
6. března • 16:14

Taky pravda, akorát by mi museli přeskládat převodovku aby to trochu jelo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
31. května • 1:50

Lambo taky dělá traktory a i Porsche traktory se daj najít.

OnlyTruth
4. března • 17:23

panamera je v zaklade kombik tak co chcu robit............. a ked to chcelo byt akoze grancoupe tak to malo mat iny tvar, maximalne shootingbrake , ale ajtak panamera je kombik porsche

Zelí
4. března • 19:06

Každý ti vidí jinak, já myslím, že panamera v základu je liftback.

Chroustal, Ing.
4. března • 21:53

Já se divi že vás to zařazení tak vzrušuje. Co budu mít dnes k večeři, to je otázka..

eLzyx
4. března • 15:57

doufám, že bude i tovární LPG/CNG, případně to půjde přestavět na užitkovou verzi. Porsche Porsche ...

ABC
6. března • 19:05

Zákazník? :-))

Zelí
4. března • 10:31

Pokud jsou fotky aktuální, tak zcela určitě to není kombík.
Základní provedení je liftback. Kombi by si ponechalo jeho délku zadního převisu.
Vyobrazené auto má zkrácený převis a tudíž je to hatchback.
Kombi možná ještě přijde.........

Derviš
4. března • 13:23

A varianta v TDI a 4x4 už byla (je)...

Doporučujeme

Články odjinud