Porsche odstartovalo výrobu dieselového Cayennu

Automobilka Porsche, jež před několika týdny oznámila výrobu dieselové verze modelu Cayenne, začala v těchto dnech s jeho kompletizací. Z Lipských linek tak vůbec poprvé v historii sjíždějí první vozy se znakem Porsche a dieselem pod kapotou, což někteří ortodoxní fanoušci považují za svatokrádež.

Jak už naši pozorní čtenáři jistě vědí, automobilka si propůjčila koncernový třílitrový šestiválec oblíbený zejména u vozů Audi. S tímto motorem pak Cayenne dosahuje vcelku zajímavé kombinované spotřeby, která činí pouze 9,3 l/100 km. Standardně se vůz dodává s automatem Tiptronic S a první kusy budou k dispozici zhruba za dva měsíce.
Po celé Evropě by se přitom měla základní cena za tento model pohybovat kolem 47 250 euro (cca 1 200 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Diesel
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 987 km
Cena: 180 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek