Porsche nově: prý je to auto pro každodenní užívání

Porsche a Amerika – to je očividně kapitola sama pro sebe. V těchto dnech tam totiž začali tyto sportovní, většinou dvoumístné vozy nabízet jako automobily pro denní používání. Billboardy i televizní spoty se jen hemží těmito motivy: Porsche převážející nákup Porsche a domácí mazlíčci, Porsche s nářadím pro kutily. Sporťáky ze Stuttgartu jezdí po sněhu, vozí děti do školy… 

Porsche se takto snaží změnit mínění o svých vozech v USA. Nová kampaň se týká hlavně modelů 911, Boxster a Cayman. Její hlavní slogan zní „Porsche. Zkonstruován pro kouzla. Každý den“.

Podle Michaela Bartsche, představitele německé značky v USA, pohlížejí lidé na Porsche jako na auto, které má stát přes týden v garáži a používá se pouze v neděli. "Tohle je cesta, jak ukázat potencionálním kupcům, že ty vozy nejsou žádné vzácné ozdobné kusy, ale jsou to auta pro denní používání," říká. 

Bartsch ale neřekl, kolik Porsche utrácí na kampaň, která se objevila v tisku, na internetu a v televizi. Připustil však, že je to největší akce od představení Cayennu v roce 2003.

Porsche se do této kampaně pustil, protože výzkum prokázal, že potencionální zákazníci považují Porsche jen za sportovní auta. Odrazuje je jeho vysoký výkon a exotičnost. Nemyslí si, že by se dalo používat každý den.

"To nás donutilo přemýšlet nově o image Porsche,“ řekl Bartsch. "Upouštíme tedy od tradičních pohledů - Porsche uhánějící s větrem o závod. Namísto toho se zaměřujeme na každodenní ježdění a používání."

V červnu prodeje Porsche ve Spojených státech poskočily směrem vzhůru o 42 procenta ve srovnání s předcházejícím rokem. O příznivá čísla se zasloužil hlavně model Cayenne.


Klepněte pro větší obrázek

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků