Porsche možná představí silniční verzi speciálu RS Spyder

Včera jsme u obvykle dobře informovaných zdrojů narazili na zajímavou spekulaci. Podle ní Porsche připravuje silniční provedení svého závodního speciálu RS Spyder, jež by mělo ve výrobním programu značky zalepit mezeru vzniklou po ukončení výroby modelu Carrera GT.

Podobně jako ta závodní, také verze pro běžný provoz by měla disponovat ultralehkou karosérií ze skořepiny z uhlíkových vláken. Výkon osmiválce s objemem 3,4 l by přitom měl poklesnout ze stávajících 503 koní při 10 000 ot./min. na zhruba 400 koní.

Upřímně řečeno, tyto informace znějí zatím dosti pochybně, navíc se z nich nedovídáme nic o podrobnostech pohonného ústrojí či době potenciálního debutu. Ale kdo ví, sériové RS Spyder by to - i po nezbytných úpravách směřujících k použitelnosti v běžném provozu - na silnicích jistě slušelo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche RS Spyder
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků