Porsche: menší bráška Cayennu se má jmenovat Cajun

Ve Stuttgartu se nijak netají tím, že do výroby připravují nové malé SUV. Tyto novinky již nyní probíhají pod patronací šéfa Volkswagenu Martina Winterkorna, který v nedávném rozhovoru pro magazín Der Spiegel o připravovaném modelu mluvil. Na trhu se má nacházet mírně pod Cayennem a jmenovat se nejspíš bude Cajun. Zatímco Porsche Cayenne vychází z Volkswagenu Touareg, Cajun bude derivátem Audi Q5.

Pokud již sondujete své finanční možnosti, nespěchejte, počkat si totiž budete muset alespoň do roku 2014. Vedení koncernu VW Group si od novinky slibuje spousty čárek za prodané vozy, neboť právě segment kompaktních SUV stále nabývá na objemu. Integrace automobilů Porsche do portfolia Volkswagenu má pomoci ke splnění cíle, podle něhož se VW Group hodlá stát v roce 2018 největším výrobcem automobilů na světě. A samotné Porsche má v té době prodávat 150 000 aut ročně. Inu, uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekPorsche Cayenne a Panamera dostanou dalšího supersportovního bratříčka... Také už nemůžete dospat?
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků