Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali upravené Porsche Macan podle představ společnosti Mansory, dnes tu máme další variaci na stejné téma, o kterou se tentokrát postaral TechArt. Pakliže máte chuť a dostatek peněz, můžete si nechat vylepšit jak design, tak techniku svého Macana.

Tuning | SUV | Design | Sportovní auta | Luxusní auta | Porsche

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Kompletní bodykit zahrnuje nové nárazníky, karbonový přední spoiler, diody denního svícení, vytažené blatníky, prahové nástavce, karbonové kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor, sportovní výfuk a hned dva spoilery vzadu. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

TechArt ale tím nekončí, můžete si totiž nechat zvednout třeba také výkon motoru. Macan S a Macan Turbo mohou dostat k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektive 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám lidé od TechArt posílí o 35 kW (42 k) a točivý moment zvednou o 90 Nm. A aby to bylo vše dokonalé, je k dispozici ještě paket vylepšující vzhled motoru.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Také v interiéru se umí hoši od TechArt vyřádit a také ten najdete v galerii. Za zmínku stojí ještě podvozek. TechArt nabízí jiné nastavení pro vzduchové odpružení, kdy je vůz v základu posazený o centimetr níže, při nakládání ho můžete pustit ještě o dalších pět centimetrů blíže k zemi (v sérii lze snížit vůz o 4 cm) a navíc je zde jedna úroveň (automatická po zaparkování), která sníží Macan ještě o další centimetr.

Takže si dávejte pozor, jestli zrovna neparkujete s nárazníkem nad obrubníkem. To by vás mohlo docela mrzet. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků