Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali upravené Porsche Macan podle představ společnosti Mansory, dnes tu máme další variaci na stejné téma, o kterou se tentokrát postaral TechArt. Pakliže máte chuť a dostatek peněz, můžete si nechat vylepšit jak design, tak techniku svého Macana.

Tuning | SUV | Sportovní auta | Luxusní auta | Design | Porsche

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Kompletní bodykit zahrnuje nové nárazníky, karbonový přední spoiler, diody denního svícení, vytažené blatníky, prahové nástavce, karbonové kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor, sportovní výfuk a hned dva spoilery vzadu. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

TechArt ale tím nekončí, můžete si totiž nechat zvednout třeba také výkon motoru. Macan S a Macan Turbo mohou dostat k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektive 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám lidé od TechArt posílí o 35 kW (42 k) a točivý moment zvednou o 90 Nm. A aby to bylo vše dokonalé, je k dispozici ještě paket vylepšující vzhled motoru.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Také v interiéru se umí hoši od TechArt vyřádit a také ten najdete v galerii. Za zmínku stojí ještě podvozek. TechArt nabízí jiné nastavení pro vzduchové odpružení, kdy je vůz v základu posazený o centimetr níže, při nakládání ho můžete pustit ještě o dalších pět centimetrů blíže k zemi (v sérii lze snížit vůz o 4 cm) a navíc je zde jedna úroveň (automatická po zaparkování), která sníží Macan ještě o další centimetr.

Takže si dávejte pozor, jestli zrovna neparkujete s nárazníkem nad obrubníkem. To by vás mohlo docela mrzet. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků