Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali upravené Porsche Macan podle představ společnosti Mansory, dnes tu máme další variaci na stejné téma, o kterou se tentokrát postaral TechArt. Pakliže máte chuť a dostatek peněz, můžete si nechat vylepšit jak design, tak techniku svého Macana.

Tuning | SUV | Design | Sportovní auta | Luxusní auta | Porsche

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Kompletní bodykit zahrnuje nové nárazníky, karbonový přední spoiler, diody denního svícení, vytažené blatníky, prahové nástavce, karbonové kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor, sportovní výfuk a hned dva spoilery vzadu. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

TechArt ale tím nekončí, můžete si totiž nechat zvednout třeba také výkon motoru. Macan S a Macan Turbo mohou dostat k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektive 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám lidé od TechArt posílí o 35 kW (42 k) a točivý moment zvednou o 90 Nm. A aby to bylo vše dokonalé, je k dispozici ještě paket vylepšující vzhled motoru.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Také v interiéru se umí hoši od TechArt vyřádit a také ten najdete v galerii. Za zmínku stojí ještě podvozek. TechArt nabízí jiné nastavení pro vzduchové odpružení, kdy je vůz v základu posazený o centimetr níže, při nakládání ho můžete pustit ještě o dalších pět centimetrů blíže k zemi (v sérii lze snížit vůz o 4 cm) a navíc je zde jedna úroveň (automatická po zaparkování), která sníží Macan ještě o další centimetr.

Takže si dávejte pozor, jestli zrovna neparkujete s nárazníkem nad obrubníkem. To by vás mohlo docela mrzet. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků