Porsche Macan Turbo Performance Package: 40 koní a 50 Nm navrch

Jestli chcete to nejrychlejší Porsche Macan, pak musíte sáhnout po turbu s velkým T. Verze Turbo představuje vrchol modelové řady macanu a vděčí za to šestiválcovému biturbu 3,6 litru s výkonem 400 koní a točivým momentem 550 Nm. To zajistí zrychlení na stovku za 4,4 s a maximálku 266 km/h. Ale znáte tyhle zákazníky „esúvéček“ – nikdy nemají dost. Vědí to i u Porsche a rozhodli se trošku zkomplikovat život tuningovým firmám…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Automobilka teď přichází s Performance Package, jenž přidává 40 koní a 50 Nm a zvyšuje tedy celkové parametry na 440 koní (nebo chcete-li 324 kW) a 600 Nm. Nárůst to zdánlivě není nijak dramatický, ale určitě ho poznáte. Zrychlení na stovku se totiž zlepšilo o 0,4 s na rovné 4 sekundy a maximální rychlost vzrostla na 272 km/h.

SUV | Luxusní auta | Premiéry | Design | Porsche

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

U Porsche si zakládají na dobře sladěných kompletech a tak nezůstalo jen u „přečipování“. Performance Package zahrnuje posílené brzdy, snížený podvozek a známý paket Sport Chrono. Připlatit si navíc můžete za 21" kola v designu 911 Turbo. V Německu Porsche Macan Turbo Performance Package začíná na částce 91.143 euro, což je zhruba 2,5 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků