Porsche Macan S Diesel prý propadlo v losím testu

Losí test je vyhýbací manévr prováděný v rychlosti 70 km/h a nové SUV Porsche Macan v provedení S Diesel ho prý nezvládlo. Aspoň to tedy tvrdí švédský magazín Teknikens Värld. Malé SUV se údajně zachovalo dost nezvykle, když při návratu do směru jízdy zablokovalo vnější přední kolo.

Testy | Kombi | Srovnávací testy

Megatest 11 kombíků nižší střední třídy: Konečně jezdíme!

Podle testovacího řidiče by auto nemělo zablokovat kolo na tak dlouhou dobu a prý se jedná o nezvyklý zásah elektronické stabilizace, který vyvolal velkou nedotáčivost a auto zůstalo moc dlouho ve směru, kterým řidič nechce jet. Během testu by se vůz měl vejít do vytyčené dráhy bez porážení kuželek.

Porsche ale nenechalo věc zapadnout a ihned reaguje. Automobilka tvrdí, že se jednalo o přesně propočítaný a cílený zásah stabilizačního systému, aby se zabránilo přetáčivému smyku a případnému převrácení vozidla.

Pusťte si video a udělejte si názor sami, zda se jedná o selhání v losím testu, jaké předvedla třeba Dacia Logan.

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků