Porsche Macan: Nenápadná premiéra základního dvoulitru

Porsche se v Pekingu prezentovalo například Boxsterem GTS a Caymanem GTS, ale došlo i na méně nápadné premiéry. Naprosto mimo veškerou pozornost se světu představil základní Macan osazený dvoulitrovým benzinovým TFSI s maximálním výkonem 237 koní a točivým momentem 350 Nm. Jako první si jej budou moci pořídit právě čínští zájemci.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Premiéry | Porsche

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Že oficiálně představený čtyřválcový Macan unikl naší pozornosti, to není zas takové překvapení. Porsche se s ním evidentně chlubit nechtělo. Na stránkách, které jsou určené pro tisk, totiž není mezi posledními novinkami nic, v rubrice věnované autosalonům najdete zmínku o Boxsteru GTS, a až když si stáhnete kompletní materiál týkající se autosalonu v Pekingu, můžete se v něm dočíst jen tak mimochodem o premiéře základního Porsche Macan.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

O pohon se stará dvoulitrové TFSI s objemem 1984 ccm. Maximální výkon činí 237 koní (5000-6800 ot./min) a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm (1500-4500 ot./min). Ve spojení s převodovkou PDK zvládne Macan stovku za 6,9 s a maximálně se rozjede na 223 km/h.

Stejný motor logicky najdeme také ve stávajícím Audi Q5, kde má ale o něco nižší výkon (225 k). Tento model zdolá ve spolupráci s převodovkou Tiptronic stovku za 7,1 s a maximální rychlost činí 222 km//h. Co se spotřeby týká, měl by si základní Macan vystačit s přídělem 7,2 l/100 km, což je o 0,7 l/100 km méně než v případě Q5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků