Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc

Do rodiny modelu Macan přichází novinka. Stejně jako například u Cayenne nebo 911 si také zájemci o Macan mohou nově pořídit provedení „skoro Turbo“, které u Porsche nese označení GTS. Změny oproti klasickému Macanu S jsou tradiční: Je zde nepatrně vyšší výkon, upravený podvozek nebo lepší brzdy.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Jako každé Porsche GTS se i Macan GTS snaží vyplnit mezeru mezi verzí S, ze které vychází, a vrcholným Macanem Turbo. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, který posílil o dvacet koní, takže teď nabízí 265 kW (360 koní) a jeho točivý moment končí hodnotou 500 Nm. Akceleraci na 100 km/h zvládá nová varianta za 5,2 s, respektive za pět sekund s paketem Sport Chrono. Maximální rychlost činí 256 km/h. Pro srovnání, Macan S umí stovku za 5,4 s a maximálně jede 254 km/h.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan GTS stojí na dvacetipalcových kolech RS Spyder lakovaných matně černou, sportovní podvozek je snížený o 15 milimetrů a jak už bylo řečeno, také brzdy by měly být výkonnější. V interiéru očekávejte sportovní sedačky, čalounění Alcantarou nebo loga GTS. 

Prodej na německém trhu začíná právě dnes. Základní cena nového Porsche Macan GTS je 73 400 euro. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků