Porsche Macan dostalo čtyřválec s parametry 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo základní benzinové provedení, které pracuje se čtyřválcovým motorem. Cenově nejdostupnější varianta by měla dorazit na trh v červnu letošního roku, přičemž německá cena začíná na částce 55 669 euro.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Čtyřválcové Porsche Macan používá přeplňovaný dvoulitr vybavený přímým vstřikem paliva i variabilním časováním ventilů. Maximální výkon 185 kW (252 k) je k dispozici v rozmezí 5000 až 6800 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 370 Nm v rozmezí od 1600 do 4500 ot./min. Motor spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou PDK a pohonem všech kol.

Tuning | SUV | Sportovní auta | Design | Porsche

Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost  

Sprint z nuly na 100 km/h zvládne čtyřválcový Macan za 6,7 s, s paketem Sport Chrono je čas o dvě desetiny sekundy lepší. Maximální rychlost je 229 km/h. Zajímavá má být přirozeně i spotřeba paliva. V kombinovaném cyklu si tento model údajně řekne pouze o 7,2 l/100 km.

Základní Macan poznáte na pohled třeba podle černých brzdných třmenů, černé jsou také lišty kolem oken a výfuk nabídne dvě jednoduché koncovky z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků