Autorevue, asi máte staré správy v Zuffenhausenu sa toto auto prestane vyrábať a čoskoro sa začne kompletne / nie len karoserie/ v Bratislavskom VW.Jasné že sa bavím len o Porsche Cayenne...........
Ano, tak to je už dnes. V BA se vyrábí zisk jde do účetní uzávěrky v Zuffenhausenu...:-D
To je jasné, pokud nebyl pod křídly VW, tak to byla exkluzivita sama o sobě. Nyní pod křídly VW již jde pouze o kvantitu, tuctovost a žádnou kvalitu...
Ono dnes je to jednoduche, co na zaciatku linky nahadzete do PC, to Vam na konci vylezie. Teraz hlavne maximalizovat stavebnicovy princip a zdielanie komponetov. Rozdiel bude len v tvare, nalepke na dekli, no a cenovke.
S jedním modelem obzvláště něco jako je 911 se nedá přežít. Porsche už bylo v koncích a zachránil ho model, který vyvinul a vyrábí VW v Bratislavě. Vsadili všechno na jednu kartu a vyšlo jim to. Ale jenom díky VW !!!! Pokud by VW šláplo vedle, jemu by to neuškodilo, ale porsche by to asi nepřežilo. Teď diktuje rozvoj porsche nový majitel a tím je vw. To je zárukou, že porsche přežije a bude se rozvíjet.
Jestli je Porsche pod VW nebo VW pod Porsche je ganz egal. Tyto dvě firmy jsou provázané odjakživa (Porsche zakládal VW) a obě jsou v rukou stejných majoritních vlastníků (rodiny Porsche a Piech). Takže to co píšeš je mimo. Jak VW, tak Porsche ovládá tento vlastník a skutečnost, že Porsche je dceřinou společností VW je je formální záležitost uspořádání majetku těchto rodin. Jestli něco je nebo není zárukou přežití a rozvoje Porsche, tak je to především schopnost Piecha a Porscheho spravovat svůj majetek.
Tak to je pouze záruka, že vozy Porsche již nikdy nebudou Porsche. I sám F. Porsch se nyní musí obracet v hrobě. Nyní budou všechny modely stejné podoby jako vejce vejci. Panamera je úděsná, Cayen nic moc. To byl tzv pouze trhách kvůli Tuaregu. Kdyby to tak nějak nevyšlo, tak to byla chyba v Porsche kanceláři. Takovéto automobilky přežijou přes svoji exkluzivitu, jedinečnost a techniku....
Vývoj je neskutečně nákladný a na to by s jedním modelem neměli, což bylo vidět v posledních dvaceti letech. Koneckonců vw a porsche byly vždycky personálně propojené.
"Masovosť" Porsche vadí ľuďom, ktorí si Porsche nikdy nebudú môcť dovoliť kúpiť. Tí, čo na Porsche majú, takéto nezmysly neriešia...Niet lepšieho dôkazu ako strmo rastúce predaje tejto značky...
Ano? Já si Porsche nekupuji právě kvůli masovce. Pro me bylo kdysi Porsche konkurentem Ferrari, mel jsem Porsche rád právě kvůli tomu, že dávalo kdysi Ferrari na zadek, dnes už je to pryc :(
Ano, dnes je vše jinak. Už nejde o auta, nejde o fanoušky značky. Jediné o co jde je prodat. Cokoliv, jakkoliv a komukoliv, hlavně s co největším ziskem. Majitele továren a původní výrobce vystřídali investoři. A těm je fuk co si kdo myslí, nebo nemyslí. Chtějí jen jediné - prodávat. Hned a co nejvíc.
Fantomas: Nemůžu jinak než souhlasit, je to smutný, ale je to tak. Duch automobilismu se úplně vytratil, všechno je to v totální p*deli. A nejhorší je to, že to neplatí jen v automobilismu, dneska je to všude kam se podíváš. Morálka, to je oč tu běží. Západní společnost je morálně v naprostý řiti. Zisk za každou cenu i přes mrtvoly, chtíč, chamtivost, hrabivost, mamon, konzum, atd., atd. Je to mor.
Vtipné na tom je, že spousta lidi tohle vidí, chápe a nejsou s takovým vývojem moc spokojeni, zároveň ale sami investovali svoje peníze do nějakých investičních fondů (nebo zprostředkovaně přes banky a podobně) a očekávají, že jim je zhodnotí :-)
To jsou zase uplakaný kecy. Děláte jako by porsche vyrábělo jenom dieslový cayenny. Když bylo porsche tou značkou o které mluvíte tak málem přišlo na buben. Na začátku devadesátých let vyráběli několik sporťáků najednou a byli jen kousek od toho aby na věky zavřeli. Kdyby nebylo Vendelina Wiedekinga, tak dneska už žádný porsche není. To že má dneska porsche x verzí 911 a 918 je jen kvůli cayennu a boxsteru, tak přestaňte brečet. Máte milosrdnou pamět.
A ferrari snad vyraba nejake dieslove SUV? Alebo nieco na podvozku fiatu? A nedarí sa snad ferrari?
Nedařilo se jim vždycky. Po smrti Enza Ferrariho byli taktéž v pořádném dluhu. Montezemolo udělal to samé jako porsche a zrušil menší sporťáky a napálil marže. Nehledě na to že jsou od šedesátých let pod fiatem, takže měli za sebou vždy podporu koncernu. Což porsche nikdy nemělo až do toho prapodivného pokusu o koupi VW. Pro porsche tak byl cayenne a boxster jediná cesta jak nezbankrotovat. U ferrari prostě jen natáhli ruku nebo omezili vývoj na F1. Dneska by se už porsche pravděpodobně uživilo i bez cayennů, ale nikdo nezahodí stotisíc zákazníků. Navíc by potrfolio 911 bylo nejmíň poloviční, jelikož by to nikdo nezaplatil. Takže poděkujme majitelům cayennů za všechny GT3 RS, GT2 a novou targu.
Jo, v tom je část pravdy. Druhá část je ta, že dnes se prodá všechno a čím dražší, tím líp se to prodává a tím víc se na tom vydělá. Bohatí prostě přehnaně bohatnou a nevědí co s penězi. Který výrobce nějak přežil do dnešní doby, ten je dnes ve velkém balíku. A zároveň je všem jasné, že tohle dlouho trvat nebude, takže výrobci luxusního zboží jedou na maximální obrátky a přícházejí se stále dražšími kousky, aby stihli co se dá.
S tym to nema predsa nic spoločné však čítaj diskusiu....reč bola o tom že sa by sa porsche neuživilo ako vyrobca len športových aut...ja hovorim že sa to dá a je jedno aku ma co povest to je len otazka marketingu a vyrabanych aut. Zasa typ diskutera co necita nerozmyšla len zdrbe...
Naopak, má to hodně společného, proto jsem o tom psal - dnes je tolik bohatých, co nevědí za co by utratili peníze, že dnes by se Porsche v pohodě uživilo jen se sportovními auty. Zapracovat ne exkluzivitě, napálit ceny a už by to jelo. Jako Ferrari, které má dnes čekačku snad dva roky, či kolik.Teď už je ale Porsche úplně jinde, z exkluzivity se stala masovka. No ale funguje to i takhle, co chtěli, toho dosáhli, akcionáři a investoři si mohou mnout ruce.
"Zapracovat ne exkluzivitě, napálit ceny a už by to jelo." :-D:-D:-DTy si biznis predstavuješ jak Hurvínek válku. Myslíš si, že keď je niekto bohatý, tak míňa peniaze bez rozmýšľania?Bugatti je super exkluzívna značka, a ani niekoľko rokov jej nestačí na to, aby predala 1000 áut... A to pritom na každom aute "prodělává" niekoľko 100 tisíc €...
Bugatti je jen koupený nápis, výrobcem je VW. A přiznejme si to, to moc luxusem a prestiží nezavání. Něco tomu prostě k tomu správnému úspěchu chybí. Přesně stejný osud, jako Phaeton. Super auto našlapané vším myslitelným, ale prostě neletí.Naproti tomu Porsche na té správné cestě bylo a dnes mohlo mít tvář hodně podobnou Ferrari.
S phaetonom absolutne suhlas, kto neskusil, nevie (a nejake hovadiny na temu odlhaceneho toto a hentoho, najlepsie od takych, ktori to videli 2x v zivote z pol kilometra, prosim nie). Jedno z mala koncernovych aut (presnejsie to druhe), ktore by som chcel.
Porovnávať Ferrari s Porsche môže len automobilový analfabet. Aj v USA vždy Porsche malo povesť lacného /levného/ športového auta... Nikdy tam nebolo chápané ako superšport a la Ferrari či Lamborghini...To len v našich končinách je to pre chuďasov zmiešané v jednom vreci...
V USA som žil 19rokov,ale toto som teda nikdy nepočul, super !!!!!!! Zase jeden tláchal!!!!!!!
Analfabet ? Co historie vytrvalostních závodů kde Porsche vyhnalo Ferrari, to ti asi nic neříká, v závodním poli se také nemůžou srovnávat že ? Ruku na srdce, že ty jsi ten co si Porsche nekoupí ani to v dieslu. Já proti Porsche nic nemám, jak tady někdo psal gt3 rs je stále top Porsche, ale s tim prodejním marketingem prostě přišli o exkluzivitu, dnes vnímám Porsche jako lepší Bmw nebo Mercedes.
Jo amíci, tak to jo :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.