Porsche GT4 Clubsport MR je dokonalejším okruhovým strojem

Možná si vzpomínáte na závodní Porsche Cayman GT4 Clubsport, který automobilka představila loni v zimě na autosalonu v Los Angeles. Technicky vychází ze silničního Caymanu GT4, takže disponuje nezměněným výkonem 283 kW (385 koní), ale má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, přední nápravu z GT3 Cup a posílené brzdy.

Tiskové zprávy | Porsche

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

To ovšem neznamená, že nemůže být ještě lepší. Společnost Manthey-Racing (odtud pramení písmena MR v názvu auta) závodní speciál ještě dále vylepšila. Nově tu tedy najdete dveře a kapotu z karbonu a okna z polykarbonátu, což snížilo hmotnost přibližně o 40 kilogramů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohonnou jednotku s výkonem 385 koní si Cayman GT4 Clubsport MR přebírá ze sériového modelu, převodovka ale není manuální, nýbrž automatická se dvěma spojkami

Auto dostalo plně nastavitelný závodní podvozek a přepracovaný spoiler na zádi. Co se nezměnilo, je přítomnost osmnáctipalcových kovaných disků, stolitrová závodní nádrž a spartánský interiér, ve kterém se nachází jen to nejdůležitější pro závodní použití.

Dobrou zprávou je, že Cayman GT4 Clubsport MR se díky zmíněným úpravám může účastnit celé řady podniků podle regulí GT4, namátkou například Pirelli World Challenge třídy GTS, IMSA Continental Tire Sports Car Challenge třídy DS. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků