Porsche GT4 Clubsport MR je dokonalejším okruhovým strojem

Možná si vzpomínáte na závodní Porsche Cayman GT4 Clubsport, který automobilka představila loni v zimě na autosalonu v Los Angeles. Technicky vychází ze silničního Caymanu GT4, takže disponuje nezměněným výkonem 283 kW (385 koní), ale má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, přední nápravu z GT3 Cup a posílené brzdy.

Tiskové zprávy | Porsche

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

To ovšem neznamená, že nemůže být ještě lepší. Společnost Manthey-Racing (odtud pramení písmena MR v názvu auta) závodní speciál ještě dále vylepšila. Nově tu tedy najdete dveře a kapotu z karbonu a okna z polykarbonátu, což snížilo hmotnost přibližně o 40 kilogramů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohonnou jednotku s výkonem 385 koní si Cayman GT4 Clubsport MR přebírá ze sériového modelu, převodovka ale není manuální, nýbrž automatická se dvěma spojkami

Auto dostalo plně nastavitelný závodní podvozek a přepracovaný spoiler na zádi. Co se nezměnilo, je přítomnost osmnáctipalcových kovaných disků, stolitrová závodní nádrž a spartánský interiér, ve kterém se nachází jen to nejdůležitější pro závodní použití.

Dobrou zprávou je, že Cayman GT4 Clubsport MR se díky zmíněným úpravám může účastnit celé řady podniků podle regulí GT4, namátkou například Pirelli World Challenge třídy GTS, IMSA Continental Tire Sports Car Challenge třídy DS. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků