Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche představí na autosalonu v Los Angeles závodní verzi modelu Cayman GT4. Novinka dostane označení Clubsport a automobilka zároveň s odhalením svého speciálu spustí také prodej. Evropské objednávky přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu.

Video | Sportovní auta | Premiéry | Porsche | Ženeva 2015

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Cayman GT4 Clubsport používá šestiválcový motor o objemu 3,8 litru, který nabídne výkon 283 kW (385 k). Ten spolupracuje s dvouspojkovou převodovkou a samosvorným diferenciálem na zadní nápravě. Přední náprava se sem nastěhovala z modelu 911 GT3 Cup.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | První svezení | Porsche

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Podrobnější informace zveřejní Porsche později, takže teď už můžeme přidat pouze zmínku o brzdách, které mají průměr 380 mm na všech kolech, a také o hmotnosti. Závodní Cayman GT4 bude vážit 1300 kg. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků