Porsche Cayman Club Sport: odlehčená verze se pomalu rýsuje

Podle serveru Rennteam automobilka Porsche připravuje odlehčené provedení svého malého sportovního vozu Cayman s označením Club Sport, tedy CS. Novinka se má vyznačovat hliníkovými dveřmi a výklopnou zádí, speciálními devatenáctipalcovými ráfky z typu GT2 RS a dalšími díly, které mají snížit její hmotnost. Celkově se mají nové komponenty postarat o snížení zátěže v rozmezí od 74 do 84 kg v porovnání s modelem Cayman S. Mezi další vítané prvky má patřit pérování Sport PASM snižující světlou výšku o 20 mm a decentní spoiler na zádi, připlatit bude možno za ochrannou klec a závodní sedadla s adekvátními bezpečnostními pásy.

Pod zadní kapotou má trůnit přímovstřikový šestiválec s objemem 3,4 l a výkonem 333 koní (245 kW), což je o 9 koní (7 kW) více než u standardního Caymanu S. To se podle Rennteam.com promítne do zrychlení z klidu na 100 km/h ve výši 4,6 s, tedy o 0,3 s lepšího výsledku než u Caymanu S.

Novinka Cayman CS by se měla světu představit ještě letos na autosalonu v Los Angeles, aby se v showroomech objevila během příštího roku jako model 2012. Cena vozu se má v Evropě pohybovat okolo 51 000 eur.

Zní to všechno moc hezky, ale na to, že o osudu Caymanu CS není zatím definitivně rozhodnuto, jsou k mání snad až příliš přesné informace, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba Porsche Cayman Club Sport  Zdroj: Teamspeed

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků