Porsche Cayenne Turbo S: + 5 km/h, - 0,2 s

Automobilka Porsche představuje vrchol řady Cayenne. Podobně, jako tomu je u Panamery, také v tomto případě přichází Turbo S osazené dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 550 koní s vrcholem točivého momentu 750 Nm. Oproti verzi Turbo to znamená nárůst o 50 koní a 50 Nm. Vyšší výkon i točivý moment jsou důsledkem upravených turbodmychadel a přeprogramované řídicí jednotky.

Porsche

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Cayenne Turbo S zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,5 s a maximálně se rozjede na 283 km/h. V porovnání s běžným Turbem budete rychlejší o 0,2 s a dostanete maximálku vyšší o 5 km/h. Porsche slibuje kombinovanou spotřebu (samozřejmě tabulkovou) 11,5 l/100 km. Turbo S stojí na 21“ kolech, má černě lakovanou spodní část zrcátek a nárazníků a v interiéru mimo jiné dvoubarevné kožené čalounění. Na německém trhu se za Turbo S připlácí 30 000 euro.

Aby si na své přišli také stávající majitelé Porsche Cayenne Turbo, připravila automobilka Porsche power kit. Díky němu je možné navýšit původní výkon o čtyřicet koní a točivý moment o 50 Nm.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků