Porsche Cayenne Turbo S: + 5 km/h, - 0,2 s

Automobilka Porsche představuje vrchol řady Cayenne. Podobně, jako tomu je u Panamery, také v tomto případě přichází Turbo S osazené dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 550 koní s vrcholem točivého momentu 750 Nm. Oproti verzi Turbo to znamená nárůst o 50 koní a 50 Nm. Vyšší výkon i točivý moment jsou důsledkem upravených turbodmychadel a přeprogramované řídicí jednotky.

Porsche

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Cayenne Turbo S zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,5 s a maximálně se rozjede na 283 km/h. V porovnání s běžným Turbem budete rychlejší o 0,2 s a dostanete maximálku vyšší o 5 km/h. Porsche slibuje kombinovanou spotřebu (samozřejmě tabulkovou) 11,5 l/100 km. Turbo S stojí na 21“ kolech, má černě lakovanou spodní část zrcátek a nárazníků a v interiéru mimo jiné dvoubarevné kožené čalounění. Na německém trhu se za Turbo S připlácí 30 000 euro.

Aby si na své přišli také stávající majitelé Porsche Cayenne Turbo, připravila automobilka Porsche power kit. Díky němu je možné navýšit původní výkon o čtyřicet koní a točivý moment o 50 Nm.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků