Porsche Cayenne S Hybrid je za dveřmi

6 komentářů

tazzz
28. března • 13:29

ale nějak mi pořád uniká smysl hybridních vozů.Rekuperaci a jízdu na AKU lze zatím využít jen ve městě, tedy pokud nejsem strejda, který letí 50km/hod i na dálnici, a vezmu-li v potaz ceny těchto vozů, tak mi úspora 1-2 litrů na 100km pořád nepřipadá jako kdovíjaký kauf.A to nemluvím o složitosti těch vehementů, které může servisovat jen opravdu dobrý autorizovaný servis, což ve finále může zvednout náklady vysoko nad proklamovanou úsporu.O nějakou ekologii vůbec neběží - jedno proudové dopravní letadlo spálí za jeden let více kyslíku než kdokoliv svojí jízdou v osobáku za rok, takže se zase jedná jenom oblbování široké veřejnosti, která se bude vozit v kočkopsech.Myslím, že budoucnost je v elektromobilech, pokud to tedy ropné lobby někdy dovolí.

Vana666
28. března • 15:41

tazzz: budoucnost je v elektromobilech. Podmínkou pro to není schválení ropnou lobby, ale vývoj zásadně lepších akumulátorů případně vynález jiného způsobu skladování energie, což se furt nějak nedaří. Takže do doby než to opravdu nastane, můžou si šejkové i naše finanční úřady stále mnout ruce.

hannah
29. března • 19:14

Šejkové mají ještě hodně dlouho o byznys postaráno. Berní úřady si pomohou dodatečným zdaněním hybridomobilů a elektromobilů v okamžiku, kdy by jim případným - a zatím hoooooooooooodně vzdáleným- vývojem začly klesat příjmy. Nebuď naivní a nemysli si, že státu jde o prospěch společnosti nebo nedejbože občanů. Omyl. Státu jde vždy o prospěch vůdců a zákony slouží jen k tomu, aby to fungovalo. Pokud to nebude fungovat, respektive sypat, zákon se změní.

hannah
26. března • 16:23

U porsche udělali opět dobře, když jen nalepili své výsostné znaky na touareg. Obzvlášť nyní, když si na VW vylámali pokusem o jeho akvizici zuby a na oplátku pohltil VW je, je to o to rozumnější, že absolutní sjednocení technologií bude přínosem pro zákazníky obou značek téhož koncernu. Bude to levnější, spolehlivější a lépe dále vyvíjitelné, než kdyby se konstrukce v Zuffenhausenu pokoušela o vlastní tvořivost.
O čem ale pochybuji je to, že 38kW udrží více než dvoutunové auto s čelní plochou skoro 4m2 a pneumatikami šířky 255 a víc na rychlosti 156km/h. O tom opravdu vážně pochybuji. Nechci se pouštět do počítání rovnováhy mezi 38kW a součtem aerodynamického odporu + valivého odporu + fixních odporů, ale tipnu si, že to nevyjde a ne o málo. Skoro bych řekl že i 100km/h by byl přehnaný údaj.

Vana666
27. března • 14:40

taky se divím že autor článku nedokáže (nebo nechce ?) přefiltrovat takhle zjevný nesmysl vlastním rozumem. Na druhé straně iniciativně sčítá max. výkon spalovacího motoru a elektromotoru, což platí jen za předpokladu že oba motory mají své maximum při shodných otáčkách. Někdy se to takhle opravdu sejde, ale ne vždycky.

hannah
28. března • 4:56

Ono to může být i tak, že platí údaj volkswagenu, tedy 56km/h a někde na přenosové trase k tomu nějaký jouda připsal jedničku.

Doporučujeme

Články odjinud