Porsche Cayenne s dieselovým agregátem definitivně bude

Výkonný ředitel Stuttgartské automobilky Porsche Wendelin Wiedeking před pár dny potvrdil to, co nechtělo připustit mnoho věrných fanoušků této značky. Porsche nakonec bude nabízet model Cayenne poháněný třílitrovým šestiválcem s výkonem 240 koní, který si lze objednat i k příbuzným modelům VW Touareg a Audi Q7. Dieselový Cayenne se do prodejů dostane v průběhu příštího roku a o rok poté se zřejmě dočkáme i hybridní verze.

Automobilka se použití vznětového agregátu docela dlouho vyhýbala a absenci „dieselů“ odůvodňovala především tím, že by to nebylo v souladu s jejím dlouho budovaným charakterem a dobrým jménem. Jak je však vidno, automobilka předci jen ustoupila a vydala se vstříc zvyšování zisku, a to i na úkor svého charakteru, který podle mnoha fanoušků utržil ránu už při samotném uvedení modelu Cayenne.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků