Porsche Cayenne s dieselovým agregátem definitivně bude

Výkonný ředitel Stuttgartské automobilky Porsche Wendelin Wiedeking před pár dny potvrdil to, co nechtělo připustit mnoho věrných fanoušků této značky. Porsche nakonec bude nabízet model Cayenne poháněný třílitrovým šestiválcem s výkonem 240 koní, který si lze objednat i k příbuzným modelům VW Touareg a Audi Q7. Dieselový Cayenne se do prodejů dostane v průběhu příštího roku a o rok poté se zřejmě dočkáme i hybridní verze.

Automobilka se použití vznětového agregátu docela dlouho vyhýbala a absenci „dieselů“ odůvodňovala především tím, že by to nebylo v souladu s jejím dlouho budovaným charakterem a dobrým jménem. Jak je však vidno, automobilka předci jen ustoupila a vydala se vstříc zvyšování zisku, a to i na úkor svého charakteru, který podle mnoha fanoušků utržil ránu už při samotném uvedení modelu Cayenne.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků